بازیکن هوادار می گوید در دیدار با پرسپولیس کیفیت تیمشان را به اهالی فوتبال نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی در دربی نصف‌جهان گفت: این برد را مدیون بازی خوب بازیکنان‌مان هستیم.
اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.
بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در دیداری دوستانه به میدان خواهند رفت که اسامی بازیکنان‌شان با الفبای ژاپنی روی پیراهن نوشته شده است.
کادر فنی پیکان به دقت عملکرد بازیکنان‌شان را مقابل استقلال زیر نظر دارد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و مربیان از جان و دل مایه گذاشتند. شاید بردی حاصل نشده باشد، اما توان بازیکنان زمین همین بود.
در فوتبال ایتالیا از این پس باشگاه ها اجازه ندارند شماره 88 را به بازیکنانشان بدهند.
در فوتبال ایتالیا از این پس باشگاه ها اجازه ندارند شماره 88 را به بازیکنانشان بدهند.
فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی و از محل حضور بازیکنان‌شان در رقابت‌ها اعلام شد. مبالغ تعلق گرفته به زودی به فدراسیون‌ها اعلام و پس از آن واریز می‌شود.
پاول متئوس وییسکی، مربی لهستان تیم ملی والیبال، درباره حضور در ایران صحبت کرده است.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
باشگاه ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده و مردم این شهر امشب در استادیوم دیه‌گو مارادونا از بازیکنانشان تنها یک انتظار دارند: صعود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی فردا نقطه عطفی برای آینده فولاد است و می‌تواند بازیکنان‌مان را بلند کند.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به خاطر اعتراض بازیکنانشان به داور، جریمه کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر هوادار، بازیکنانشان را بی غیرت خطاب کردند.
اتحادیه فوتبال انگلیس برای دو باشگاه منچستریونایتد و کریستال پالاس به دلیل درگیری بازیکنانشان در دیدار روز شنبه دو تیم پرونده انضباطی تشکیل داده و آنها را جریمه خواهد کرد.
مسابقات باشگاهی بسکتبال در حالی روز دوشنبه وارد هفته پایانی مرحله مقدماتی می‌شود که مسئولان مس رفسنجان به دلیل شرایط نامناسب جسمانی بازیکنان‌شان خواستار عدم انجام دیدار خود شده‌اند.
در نیمه دوم استقلال با استفاده از افت بدنی بازیکنان‌مان و همچنین تجربه خودش توانست سه گل بزند.
مربی جوان آریو می گوید بازیکنانشان استحقاق صعود به لیگ آزادگان را دارند.
هواداران اورتون که بعد از شکست امروز مقابل بورنموث از بازیکنان‌شان ناراضی بودند اعتراض خود را به شکلی خاص به الکس ایووبی، هافبک این تیم، نشان دادند.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است سوت‌های داور مسابقه در مجموع به ضرر تیمش بوده است.
دستبند قانون بر دستان قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت
آنها از ما خواسته بودند که پاسپورت بازیکنان‌مان را بفرستیم، اما بعداً به ما اطلاع دادند که نمی‌توانند با ما بازی کنند. آنها این را از طریق ایجنت‌های بازی به ما اطلاع دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ