در آرای کمیته انضباطی در خصوص بازی شهرآورد اثری از محرومیت با جریمه برای ساپینتو نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر بنده توجه مصدق به «حقوق ملی» بود و شاید او تامین «منافع ملی» را در استیفای حقوق ملی می‌پنداشت. حقوق ملی امری مبهم و در تقابل با حقوق ادعایی دیگران است و استیفای آن نیاز به قدرت دارد. اما «منافع ملی» امری سیاسی است که تامین آن نیاز به تعامل و تفاهم و گاهی تسامح در حدود توانمندی و امکانات دارد. پافشاری در استیفای حقوق حتی اگر آن را «حق مسلم» بپندارند، ممکن است در عمل موجب خسارت شود و به زیان منافع ملی باشد.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
ایوب کلانتری می‌گوید اتفاقاتی در نساجی رخ داد که باعث شد او تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد‌
هِشام بن حَکَم از بزرگترین متکلمین شیعه و از اصحاب امام صادق (ع) بود. جایگاه او در نزد امام صادق (ع) تا حدی است که حضرت در مورد او می‌فرمایند «هشام بن حکم مراقب و نگهبان حق ما و مؤید صدق ما و نابودکننده نظر‌های باطل دشمنان ماست. کسی که از او پیروی کند، از ما پیروی کرده است و کسی که با او مخالفت کند با ما مخالفت ورزیده است».
ژاوی دو روز پیش هشدار داده بود که بازی سختی در زمین رایووایه‌کانو خواهند داشت. بارسا دیشب باخت تا مشخص شود نگرانی او بی‌دلیل نبود.
یک دهم درآمدی را که گفته را هم در نیاورد. آجرلو می‌خواست حق پخش بگیرد و به او اطلاعات غلط دادند. کسی که به آجورلو اطلاعات غلط داد بزرگترین بدهکار تبلیغات محیطی لیگ بود.
کارلو آنچلوتی در پایان ال‌کلاسیکو به گل مردود دقیقه 91 مارکو آسنسیو اعتراض داشت و گفت که آفساید واضح نبود. او تاکید داشت که صحنه مشکوم بود.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سپس گفت که فردی را در خارج از مراسم مشاهده کرده که کلاهی بر سر داشت که روی آن نوشته بود: «در مورد همه چیز، حق با ترامپ بود.» او گفت که پیام روی آن کلاه «درست» است و ادعا کرد که نظرات قبلی او در مورد خط لوله نورد استریم ۲ توانایی‌های پیشگویانه او را ثابت کرده است.
کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.
این دختر - که گمان می‌رود بچه دوم کیم، جو آئه و حدود ۹ ساله باشد - سه‌شنبه شب در یک ضیافت پرزرق و برق در یک پادگان نظامی در پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی و همسرش را همراهی می‌کرد. یک روز بعد، او ناظر رژه رفتن حداقل ۱۱ موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) از میدان کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی بود.
قاضی پرونده دنی آلوز روز گذشته حکم به زندانی شدن او داد چرا که ترس از فرار این بازیکن از اسپانیا وجود داشت. در صورت اثبات اتهامات، دوران زندان او طولانی‌مدت خواهد بود.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
در حسا‌س‌ترین لحظه‌های بازی شب گذشته گل سوم تیم وولورهمپتون از سوی داور رد شد. آیا حق با او بود؟
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
محمد فنایی تاکید کرد که قضاوت فینال جام جهانی قطر حق علیرضا فغانی بود.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
در آستانه رای‌گیری، یک مشاور پیشنهاد قطر به یاد می‌آورد که به یک مقام ارشد قطری مراجعه کرده و از او پرسید که اوضاع چگونه است. او از قطعیت پاسخ شوکه شد: «تمام شد.» حق با او بود. حتی قبل از اینکه بلاتر پاکت را باز و تایید کند که خاورمیانه برای اولین‌بار میزبان جام جهانی خواهد بود، الجزیره، شبکه خبری مستقر در دوحه، خبر پیروزی قطر را پخش کرده بود
فلیکس سانچس، سرمربی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، که شب گذشته با بی اعتنایی کریستیانو رونالدو روبرو شد، پاسخ او را داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اخراج داروین نونیز در بازی برابر کریستال پالاس کاملا درست بود و او بود از این اتفاق درس بگیرد.
عدالت آنگاه تحقق می‌یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می‌شود و پیشرفت همه جانبه رو می‌نماید و مقاومت و مقابله در برابر کژتابی ها، بدرفتاری‌ها و توطئه‌هایی که از بیرون و درون بهروزی مردم و اعتلای میهن را هدف قرار می‌دهد پدید می‌آید و پایدار می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی به انجمن اسلامی مهندسان ایران تاکید کرد: عدالت آنگاه تحقق می یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می شود .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ