صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرجان جوکوویچ زمان بازنشستگی پسرش، نواک جوکوویچ 36 ساله و قهرمان 23 دوره گرند‌اسلم را فاش کرد.
کمک داور بازنشسته فوتبال می‌گوید عضو فدراسیون او را تهدید کرده که اگر از کمیته داوران انتقاد کند، کاری می‌کند که او کلا از فوتبال پاک شود.
سه داور تازه بازنشسته‌شده فوتبال ایران در یک همایش دانش‌افزایی حاضر شدند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که ایالات متحده و متحدان آن قصد دارند از ناتو به عنوان ابزار اصلی هژمونی در امور جهانی، بازدارنده سایر مراکز نظم جهانی چند قطبی در حال ظهور استفاده کنند.
عقیل اعتمادی بلافاصله پس از پایان دوران بازی، حضور در جرگه مربیان را تجربه خواهد کرد.
ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
داورزنی در این مصاحبه به مدیریت دولت در کنترل قیمت و عرضه اقلام مصرفی مردم اعتراض کرده و گفته در دوران جنگ کشور را با سیلوهای خالی گندم اداره کرده است اما حالا پیاز و سیب زمینی در مرزها می‌پوسد!!
بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
سال 2022 سالی بود که گروهی از سرشناس‌ترین ستارگان دنیای ورزش به خط پایان دوران افتخارآفرینی‌های‌شان رسیدند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو گفت: تعدادی داور داریم که مدعی هستند تا زنده‌اند باید قضاوت کنند و آنها جز داورانی هستند که اگر برایشان بیمه رد می‌شد الان چندین سال بود که بازنشسته شده بودند!
محمدابراهیم امامی داور درجه یک بین‌المللی بازنشسته شد و به همراه 4 داور دیگر از لیست داوران بین‌المللی کشتی ایران در اتحادیه جهانی خارج شد.
دی ماریا پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 راه مسی را ادامه خواهد داد و قصد بازنشسته شدن ندارد.
راجر فدرر، ستاره سوئیسی بازنشسته تنیس، به لیونل مسی بابت کسب عنوان قهرمانی جام جهانی برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود تبریک گفت.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود. در رئال منتظر اعلام خداحافظی او هستند.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن و تیم ملی کاستاریکا، گفت که قصد ندارد به دوران حرفه‌ای خود در تیم ملی پایان دهد.
محمدرضا اکبریان، عضو کمیته داوران و داور بازنشسته، در یادداشتی، از عملکرد علیرضا فغانی تمجید کرد.
جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، در آخرین بازی دوران حرفه‌اش با کارت قرمز داور مواجه شد.
داور بازنشسته و قدیمی فوتبال از خداداد افشاریان خواست خودمحوری را کنار بگذارد و از نظرات کارشناسان در چیدمان داوران استفاده کند.
داور بازنشسته فوتبال نسبت به برخی موضوعات در رابطه به چینش داوران و وظایف کمیته داوران موضع‌گیری کرد.
سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در دوران بازنشستگی بیمه شدگان سازمان، سرانه درمان از ۹ درصد دریافتی زمان اشتغال، به ۲ درصد مستمری کاهش پیدا می کند.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ