یک استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم. زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان بعد از رسمی کردن انتقال نیمار، فوتوشات‌های این بازیکن را منتشر کرد.
دنی کارواخال، بستن بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را تحقق یکی از بزرگترین رویاهای خود دانست.
در دیدار امروز بایرن مونیخ و کاوازاکی، تیم ژاپنی برای خنک کردن بازیکنانش از ابتکاری استفاده کرد که حتی آلمانی‌ها را شگفت‌زده کرده بود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-1 مقابل بایرن مونیخ به ستایش از جوانهای سیتی پرداخت و گفت نسل جدید سیتیزن‌ها به زودی از آکادمی باشگاه از راه می‌رسد.
معاون امور زنان و خانواده رییس دولت بیان کرد: کمبود آهن در زنان در ایران به میزان 13 درصد، در آمریکا 17 درصد و کشورهای اروپایی 23 درصد است و بنابراین ایران توانسته با تغذیه مناسب در کاهش کمبود آهن زنان موفق باشد.
جورجینا رودریگس با بچه‌ها صحرای عربستان می‌رود و حلقه الماس خیره کننده‌اش را به نمایش می‌گذارد.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ