وزیر کشور درباره توقف ساخت مسکن مهر پرند توسط شهرداری گفت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اسناد دریافتی، یکی از پرونده‌هایی که در چند روز اخیر توسط بهرام‌پور، معاون شهردار به‌عنوان درخواست جدید به کارگروه کمیسیون ماده ۵ برگشت داده شد، پروژه ۲۷ طبقه‌ای است که می‌تواند امنیت فرود فرودگاه مهرآباد را به خطر بیندازد. شواهد موید این است که طرح مجدد این پرونده در راستای قانونی کردن ساخت ۲۸ طبقه است.
فاطمی‌عقدا تاکنون به پشتوانه هیئت علمی بیش از ۴۵ سال فعالیت خود را ادامه داده است؛ در‌حالی‌که او نمی‌تواند در این جایگاه فعالیت کند. از سوی دیگر او آقای «م. خ» را به کسوت معاونت فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ منصوب کرد، درحالی‌که دادگاه در حکمی آقای «خ» را به اتهام ارتشاء به انفصال از خدمت محکوم کرده بود و با رسانه‌ای شدن این موضوع، او را عزل و خانم «ک» را جایگزین او کرد که گفته می‌شود این خانم نیز زمین تعاونی مجلس را به شهرداری معرفی کرده و با اتهام تخلفات عمده‌ای روبه‌روست.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، با تاکید بر مولد سازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی‌های شهرداری نداریم.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
فجر سپاسی با توقف مقابل شهرداری آستارا فرصت صعود به رده دوم جدول لیگ یک را از دست داد.
مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: به هیچ عنوان پر کردن گود برج میلاد به صرفه نبود همچنین نمی‌توان این پروژه را به همین شکل رها کنیم.
زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: استفاده از بستر بورس برای عرضه‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ایجاد شفافیت در دارایی‌های شهرداری‌ها سبب واقعی سازی و تعدیل نرخ‌ها هم شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: زلزله در تهران می‌تواند فاجعه قرن باشد شهرداری و شورا در پیشگیری از این مساله اثرگذار هستند و باید تلاش خود را به کار بگیرند.
حاکمیت در معنای اعم و شهرداری به عنوان بازوی اجرائی حاکمیت در این موضوع، اموری همچون اداره قبرستان را از باب تکلیف حاکمیتی و شرعی انجام می‌دهد و هزینه آن را هم باید از اموال عمومی و انفال محاسبه کند و از باب انجام این تکلیف هیچ منتی بر سر جامعه نمی‌تواند داشته باشد؛ چراکه قسمتی از وظیفه ذاتی حکومت اسلامی است و انفال به قدر مکفی موجود. اما پیشنهاد چنین مصوباتی که صرفا کسب درآمد از مردم ملاک ارائه آن قرار گرفته، نتیجه‌ای جز نارضایتی و دلگیری عمومی در پی نخواهد داشت.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان اعلام کرد که گارد راس خارجی تیم می‌تواند در بازی با ذوب‌آهن حضور داشته باشد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران گرگانی متفاوت از همه طرفداران هستند و نمی‌توان جلوی آن‌ها باخت.
عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم گفت: شهردار نمی‌تواند خارج از مجموعه کسی را وارد شهرداری کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.
شهردار تهران گفت: همواره گفته‌ام باید با گردن کلفت‌ها و قوی‌ترین‌ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی‌توانم، از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی که می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود بر عهده شهردار تهران است.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: موضوعی که ناسا در مورد تشکیل ابر متان در جنوب شهر تهران مطرح کرده است؛ با توجه به منبعی که در آنجا موجود است به لحاظ منطقی این امکان وجود دارد که گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان به صورت جدی در آن منطقه وجود داشته باشد اگرچه هنوز مطالعاتی در خصوص غلظت آن وجود ندارد و نمی‌توان میزان آن را سنجید. به تازگی درخواست‌هایی از سوی شهرداری به مرکز تحقیقات آلودگی هوا ارائه شده است تا میزان غلظت متان را هم در مرکز آرادکوه که محل دفع پسماند تهران است و هم در ارتفاع آن بسنجیم.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه کرج همانند بعضی از شهر‌ها با پدیده دلالی قبر و قیمت‌های نجومی مواجه است، گفت: فروش قبر مکروه است، شخصی که قبری را خریداری کرده صرفاً مجاز است آن را به وابستگان درجه یک خود واگذار کند و به هیچ عنوان نمی‌تواند قبر خریداری شده را به فرد دیگری بفروشد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام به هیچ وجه در فضای عمومی تهران دفن نمی‌شوند مگر آنکه شهرداری تهران تأیید کند.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مطابق با قانون شهرداری ها نهادهای عمومی غیر دولتی هستند و دیوان محاسبات نمیتواند در حوزه مسائل مالی آنها وارد شود بر همین اساس تشکیل دیوان شهری را دنبال میکنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ