مشهد ـ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارشهای رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشداری در سطح زرد صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز وزش باد شدید در خراسان جنوبی،خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، تهران، البرز، مرکزی، قم، اصفهان، سمنان، یزد و کرمان را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش کیفیت هوا و احتمال توفان شن در شرق و جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان‌های خراسان رضوی سمنان، تهران و البرز و استان‌های اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.
برای جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی و برای کرمان و شرق فارس هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
منطقه اثر آن نیز در روز جمعه استان‌های سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و در روز شنبه شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان و بوشهر است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ برای امروز (۲ خرداد) در شمال خراسان رضوی خبر داد.
فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط خراسان رضوی و همچنین سیستان و بلوچستان بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد و سپس این سامانه بارشی از مرز‌های کشور خارج خواهد شد؛ بر این اساس برای پنجشنبه جوی آرام در کشور پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که سرمای امسال در طول ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است ادامه داد: ممکن است تا چند سال آینده، شاهد چنین سرمایی در خراسان رضوی نباشیم.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
مشهد ـ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارشهای رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی که تا جمعه در سطح استان خراسان رضوی فعال است رواناب و سیلاب پیش بینی می شود.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های گیلان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گلستان، سمنان و مازندران، بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور افزایش می‌یابد و بخش‌هایی از خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان را نیز شامل می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی به تدریج گستره بارش‌ها به استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، سمنان و تهران بارش باران و رخ می‌دهد.
روز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.
وزش باد و گردوخاک همچنین موجب صدور هشدار زرد برای یزد، سمنان، اصفهان، نیمه شرقی خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان، ایلام و هرمزگان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ