کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
علیرضا منصوریان اعلام کرد که این باشگاه تا 24 ساعت منتظر جواب دژاگه می ماند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افت قیمت‌ها امروز نیز در بورس ادامه داشت. شاخص کل که دیروز ریزش ۱۸ هزار واحدی را تجربه کرده بود با افت ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی به حدود ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید. منتظر افت بیشتر شاخص بورس باشیم؟
در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی محمدحسین کنعانی برای فصل آینده هستند، او در گفتگو با آنتن درباره پیشنهادات خود صحبت کرده است.
مس رفسنجان: دیگر منتظر ربیعی نیستیم، فردا سرمربی جدید معرفی می‌شود
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فردا شب سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از ربع سکه‌های بانک مرکزی، پیش بینی | فردا بورس باز هم مثبت می‌شود؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟، آیا منتظر التهاب در بازار‌ها باشیم؟، خبری مهم برای سهامداران نوری، بهترین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
در ماه مه سال ۲۰۲۲ کییریلو بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین مدعی شد که پوتین با سرطان و چندین بیماری جدی دیگر دست و پنجه نرم می‌کند. "با این حال ارزش ندارد که منتظر باشید او فردا بمیرد."
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
تیم فوتبال اهواز که اردوی آماده سازی خود را در امارات دنبال می‌کند، فردا به تهران بازخواهد گشت تا آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.
سهامداران پرسپولیس برای بازگشایی نماد تا ساعت ۲۴ امشب منتظر بمانند و اگر فردا نماد پرسپولیس در بورس بازگشایی نشد، شنبه این بازگشایی انجام خواهد شد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.
مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران گفت: حداقل ۸۰ درصد از تولید سالیانه خودرو شاهین از طریق بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ