به گزارش سازمان هواشناسی در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش نسبی دما و بارش باران در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان پیش بینی می‌شود.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه سه‌شنبه (هشتم فروردین ماه) نیز در کل کشور ابرناکی و بارش انتظار می‌رود، گفت: به‌تدریج بعداز ظهر در نیمه غربی کشور مقدار بارندگی کاهش یافته و دما در این مناطق افزایش خواهد یافت. چهارشنبه (نهم فروردین ماه) در نوار شرقی کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده برف و باران و کاهش دما در نقاطی از کشور به‌ویژه در نوار شمالی خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده و کاهش دما در نقاطی از کشور بویژه در نوار شمالی خبر داد.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات افزایش ابرناکی و بارش برف همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش‌ها از فردا (شنبه) در کشور و بارش برف و باران در تهران و برخی استان‌ها خبر داد و گفت: برای نوار شمالی کشور در اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
بارش باران و کاهش محسوس دما در استان‌های شمالی
به گزارش سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران، رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. این مناطق کاهش دما را هم تجربه خواهند کرد.
بارش باران و کاهش دما در سواحل خزر و اردبیل
به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران و کاهش محسوس دما در ۹ استان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ