مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی که تا جمعه در سطح استان خراسان رضوی فعال است رواناب و سیلاب پیش بینی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع بارش‌های رگباری محلی، روانآب و سیلاب‌های لحظه‌ای در سراسر استان از امروز تا پنجشنبه سوم فروردین ماه هشدارداد.
پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که رواناب یخبندان احتمالا باعث رخ دادن "سرریز ویروسی" در دریاچه‌های مرتفع قطب شمال می‌شود. با این وجود، خوشبختانه احتمال آن که این رویداد باعث بروز یک پاندمی شود بسیار اندک به نظر می‌رسد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران خاطرنشان کرد: همین امر با توجه به عدم بارش برف و نبود پوشش برفی مناسب در حوضه آبریز سد‌های تأمین‌کننده آب شرب کلان‌شهر‌های تهران و کرج در زمستان سال ۱۴۰۰ موجب شد اندک برف موجود در حوضه آبریز سد‌ها نیز به‌تدریج ذوب شده و شاهد رواناب و سیلاب‌های ناشی از ذوب برف نباشیم که همین امر میزان ورودی آب به مخازن سد‌های پنج‌گانه تهران را با کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سال آبی گذشته روبرو ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ