بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
نمایشگاهی از نقاشی‌های شگفت انگیز با موضوع خودرو در موزه خودروهای تاریخی ایران برپا می‌شود.
معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار تاریخی فرهنگی بازگردانده شده در هفته دولت برپا می‌شود، گفت: بیش از ۱۲ پرونده استرداد آثار و اشیای فرهنگی تاریخی در دستور کار است.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی برپا می‌شود.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
بیست و سومین نمایشگاه دارو و تجهیزات قاره آفریقا در نایروبی پایتخت کشور کنیا با حضور شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.
نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
در مبارزه دوستانه و نمایشگاهی بین دو بوکسور مشهور جهان در فلوریدا، درگیری و جنجال بزرگی رخ داد.
این روزها آن چیزی که از موزه‌ها به ذهن متبادر می‌شود نقش نمایشگاهی و بازدیدمحور آن است و کارکرد پژوهشی و مطالعاتی موزه‌ها کم‌تر به چشم می‌خورد.
«رویداد نمایشگاهی مساله‌محور» با تاکید بر اقتصاد دانش‌بنیان ۲ تا ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
نمایشگاهی از «مجموعه آثار لاکی نیاوران»به مناسبت دهه فجر در موزه کوشک احمدشاهی برپا شد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
Kohler Numi ۲.۰ نام توالت هوشمندی است که از دستیار هوشمند آمازون با نام الکسا، چراغ‌های LED و اسپیکر بهره می‌برد. این توالت که پیش‌تر طی نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رسماً معرفی شده بود، ۱۱،۵۰۰ دلار قیمت دارد. با نرخ کنونی دلار در ایران، قیمت این توالت به ۴۶۰ میلیون تومان می‌رسد.
در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.
مدیرکل آسیای میانه قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با مدیرعامل اکسپو سنتر روسیه از توسعه همکاری‌های نمایشگاهی دو کشور خبر داد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
طی برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه، ۱۲ تفاهم‌نامه بین بخش‌های خصوصی امضا شد و این تفاهم‌نامه‌ها در فاز اجرایی هستند.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ