شش ماه پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، نمایشگاهی اختصاص داده شده به سگ‌های متعلق به ملکه در لندن در روز چهارشنبه افتتاح شده که تصاویری از الیزابت دوم با حیوانات مورد علاقه اش را به نمایش می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان نمایشگاه ARMY2023 روسیه دست کم دو نمونه پهپاد از سوی شرکت‌های چینی ارائه شده است که کپی برداری از پهپاد ایرانی شاهد ۱۳۶ محسوب می‌شوند.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
بازدید مهدی قایدی و همسرش از نمایشگاه برای خرید مازراتی را ببینید.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیۀ بازدید از نمایشگاه الکامپ، در پاسخ به انتقادات از وجود اختلالات در اینترنت ایران گفت: «همین الان اختلالِ اینترنت را به من نشان بدهید.»
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بازدید از نمایشگاه انجمن «ایده‌های قوی برای زمان جدید» روی صفحه مانیتور لمسی تولید داخل چهره‌ای کشید و آن را امضا کرد.
انتظار می‌رود که تاکسی‌های پرنده در آینده‌ای نزدیک وارد بازار حمل و نقل عمومی جهان شوند.
رهبر معظم انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.
ابراهیم رئیسی که به نمایشگاه کتاب رفته بود، گفت: مشکل عمده ناشران کاغذهای گران و یا بی کیفیت که باعث گرانی کتاب ها برای مصرف کننده خواهد شد. منبع: دانشجو
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
رهبر انقلاب در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما، در پایان بازدید از نمایشگاه کتاب خاطرنشان کردند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
گفتگوی رهبر انقلاب با وزیر کشاورزی در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل را ببینید.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال که در لاس‌وگاس در حال برگزاری است، BMW اقدام به رونمایی از iVision Dee خود با قابلیت تغییر رنگ با استفاده از هوش مصنوعی کرد!
یک لگو لامبورگینی در اندازه واقعی در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد. این ابرخودرو دقیقاً همان ابعاد واقعی را دارد.
تورم افسارگسیخته در آرژانتین باعث شده مردم این کشور در اعتراض به دولت اقدام به برپایی نمایشگاه مبادله لباس‌های خود با مواد غذایی کنند.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حالی در نمایشگاه نظامی نیرو‌های مشترک یمنی حضور یافت که سوار بر خودرویی زرهی بود که نیرو‌های یمنی در خلال نبرد‌ها با نیرو‌های ائتلاف به غنیمت گرفته اند.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «ترافیک در مسیر نمایشگاه تهران به دلیل ترافیک سرویس کارکنان صدا و سیما است. ورودی صدا و سیما در مکان نامناسبی قرار دارد.»
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ