فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش گفت: ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری، ارکان و ستون‌های ارتش ولایتمدار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده کل ارتش گفت: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشورهای منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور درستادارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: ساخت و تولید شبیه‌ساز آموزشی جنگ الکترونیک هواپیمای میگ ۲۹، از لحاظ جنگ الکترونیک و هم از باب تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا به این حوزه اهمیت ویژه دارد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از پایگاه دریایی پسابندر و سایت راداری پدافندی شهید حمیدبردبار در منطقه کنارک مستقر در ارتفاعات مومان بازدید کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته قوه قضائیه را به حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و آحاد کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه هوایی آموزش خلبانی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
مسئولان لشکری و کشوری با ارسال پیام‌های جداگانه خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفتند.
وزیر اطلاعات روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
فرمانده کل سپاه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسدران با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با سرلشکر موسوی دیدار کردند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را به وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
فرماندهان کل ارتش و سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم‌افزایی سپاه و ارتش را عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی دانستند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت پدر امیر سرتیپ «قربانی» را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش از آغاز ساخت ۶۴ هزار واحد خانه شخصی برای کارکنان خبر داد و گفت: در پایان این برنامه، همه کارکنان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال خدمت صاحب خانه خواهند شد.
فرمانده کل ارتش در تماس تلفنی با همسر «شهیدِ غیرت» ستوان‌یکم جانباز مسلم جاویدی مهر، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش در مسیر توسعه و ارتقای توانمندی‌ و آمادگی‌های خود حرکت‌ می‌کند.
فرمانده کل ارتش در پیامی موفقیت کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و همچنین قهرمانی غرور آفرین تیم والیبال در رقابت‌های المپیک سیزم ۲۰۲۲ را تبریک گفت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با صدور پیام‌های جداگانه در گذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفتند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی گفت: او در برهه‌ای از زمان که مسئولیت داشت برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. این سخنان او هیچ ارزشی برای مردم ما ندارد.
سرلشکر باقری با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد، بیان داشت: او در برهه‌ای از زمان برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب می‌کند. در چنین شرایطی رسانه‌ها وظیفه دارند واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
سرمربی سابق استقلال در تمرینات تیم اماراتی لباس قرمز پوشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ