اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لابه‌لای همه این گفتگو‌ها یک روایت تلخ وجود دارد و آن‌هم سوءظن عمیق به نظام تصمیم‌گیری است؛ اینکه مسئولان این موضوع را به هم حواله می‌دهند و این تشتت آرا باعث شده است موضوع با جدیت دنبال نشود.
دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه بروکراسی‌های اداری نباید مانع تولید خودرو شود، گفت: با هماهنگی و تفاهم بین وزارتخانه‌ها، مجموعه‌های بالادستی و تولیدکنندگان می‌توان با شرایط بهتری تولید و عرضه خودرو در بازار را دنبال کرد.
جوان نوشت: باید این نظام دو آموزش‌وپرورشی را از بن خراب کرد. قانون جدید هم نمی‌خواهد که قانون اساسی ما همین را می‌گوید. سرمایه‌ها را باید برد در مدارس. بهترین استعداد‌ها و نوابغ را باید در سر کلاس دبیرستان‌ها و دبستان‌ها نشاند. این کار را ما بسیار بهتر از غرب و شرق عالم می‌توانیم به‌ثمر برسانیم، اما نه با این ساختار و همین فکر‌های خراب!
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم آنان با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضائی قرار داد و باید این عزم را در میدان عمل به اثبات برسانیم.
ریکاردو ساپینتو در تمرین روز دوشنبه استقلال با جدیت نظاره‌گر عملکرد شاگردانش شد و کار خود را جلو برد.
یکی از مقامات ناسا با تایید حمله هکری گفت: کارشناسان سایبری ناسا به طور فعال مشغول بررسی رویدادی هستند که برخی وب سایت‌های این سازمان را تحت تاثیر قرار داده است. ناتو به طور مرتب با رویداد‌های سایبری دست و پنجه نرم می‌کند و با موضوع امنیت سایبری با جدیت برخورد می‌کند.
: مغز هر فرد فرکانس خاص خودش را دارا است؛ اما اگر بخواهید مغز خود را به یادگیری سریع‌تر وادار کنید باید الگو‌های تصویری با فرکانس خاص را به کار بگیرید. این عمل منجر به تسریع بیشتر یادگیری در شما خواهد شد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری با اشاره به اقدامات جدید تحریمی این کشور و متحدان اروپایی‌اش ایران را متهم به «نقض حقوق بشر» کرد و گفت که آمریکا در این زمینه همراه انگلیس و اتحادیه اروپا عمل کرده است.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، گفت: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌گویم که آینده برای کشور روشن است. امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه دولت برای توسعه فیبر نوری با جدیت پای کار آمد، گفت: این اطمینان را می‌دهم در لایه‌های بالا و در سطح هیئت دولت مشکلی از بابت همراهی با پروژه فیبر نوری وجود ندارد.
مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما برای اقدامات جدی و واقعی باید کار کنیم و از گفتگو‌های بی‌مایه دوری کنیم، چراکه عراق نیازمند عمل است نه حرف. مردم بسیار تمایل به اصلاح واقعی دارند که آن‌ها را از رنج‌هایشان نجات دهد.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ