نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم آنان با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل آموزش قوه قضاییه از تنظیم دستورالعمل جدید تبدیل وضعیت قضات رسمی_آزمایشی به رسمی_قطعی خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تهران باید این موضوع هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل وضعیت کارکنان با رفع ابهامات شورای نگهبان برای تأیید نهایی ارسال خواهد شد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش برای تامین اعتبار جهت استخدام بیشتر فرزندان شهدا و جانبازان پس از شرکت در آزمون خبر داد و گفت:۳ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بنیاد هستند.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش برای تامین اعتبار جهت استخدام بیشتر فرزندان شهدا و جانبازان پس از شرکت در آزمون خبر داد و گفت:۳ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بنیاد هستند.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به اظهارات نماینده مردم ملایر مبنی بر اینکه ۳۴ هزار نفر در مجموعه وزارت نفت بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدند، واکنش نشان داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تمدید اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در سال آینده مخالفت کردند.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده طرح تبدیل کارکنان دولت و ساماندهی استخدام آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار بخش درمان مستقیم در هیات‌امنای سازمان و صندوق‌های تابعه خبر داد.
دیوان عدالت اداری عدم پذیرش شکوائیه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان ملی استاندارد را نپذیرفت.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تعیین تکلیف شوند و اگر دولت نمی‌خواهد تعیین تکلیف شود باید به صورت شفاف اعلام کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و لازم است با این افراد قرارداد کار معین منعقد شود تا طرف قرارداد دولت باشند.
شناسایی کتیبه های فارسی در بنگلادش،جوسازی وزارت خارجه کشورهای خارجی درباره ایران، نگرانی هتلداران از وضعیت موجود و تغییر کاربری کاخ مروارید خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در سازمان صدا و سیما شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس ابلاغیه اخیری که به مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران داشته‌ایم، ایثارگران واجد شرایط تا پایان دی‌ماه به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر گفت: مجلس بر روند اجرای قوانین از جمله قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران نظارت دارد و به طور مکرر به دستگاه‌های مختلف تذکرات جدی را داده است.
کشتیرانی به زودی طرحی را برای تبدیل وضعیت آن دسته از ملوانانی که با شرکت‌های خارجی از گروه کشتیرانی طرف قرارداد هستند اجرایی می کند تا طبق شاخص‌های کارآمدی، آموزش و سابقه تبدیل وضعیت شوند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان طرح مهر آفرین باید تبدیل وضعیت شوند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ