امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با آغاز شمارش آراء در دور دوم انتخابات امروز در یونان، راست‌های افراطی در آستانه ورود به پارلمان قرار دارند.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
انتخابات پارلمانی کویت از ساعت هشت صبح به وقت محلی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شده است.
درحالیکه انتخابات پارلمانی یونان که از صبح امروز آغاز شد، مراحل ابتدایی شمارش آراء را سپری می‌کند، نتایج اولیه از پیشتازی حزب راست‌گرای حاکم حکایت دارد.
روند اخذ رأی انتخابات همزمان ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه در خارج از این کشور آغاز شد.
هم‌زمان با آغاز رسمی روند انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی ترکیه، رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید ائتلاف مخالفان او هیچ برنامه خاصی جز «جاه‌طلبی سیاسی، تقسیم جایگاه‌ها و غارت کشور» ندارند.
دور دوم انتخابات تونس از صبح امروز در شرایطی آغاز شده که عدم وجود تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها، فضای رقابتی از این انتخابات را دور کرده است.
همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی تونس، رئیس جمهور این کشور در سخنانی مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کرد.
نخستین انتخابات پارلمانی تونس بر اساس قانون اساسی جدید، در میان تحریم گسترده احزاب سیاسی این کشور، از صبح امروز شنبه آغاز شد.
ششمین جلسه نمایندگان پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور آغاز شد.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
بیست و پنجمین دوره انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) که پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال گذشته است، از صبح امروز در اراضی اشغالی آغاز شد.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور از دقایقی پیش آغاز شد.
در آغاز هفدهمین دوره پارلمان کویت ، ظهر امروز احمد السعدون با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید پارلمان کویت انتخاب شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس‌جمهور عراق شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس‌جمهور عراق شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در دور اول رأی‌گیری هیچ از نامزدها نتوانستند دوسوم آراء نمایندگان را کسب کنند.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ