فدراسیون فوتبال امارات بلیت های روز مسابقه با آرژانتین و یک جلسه تمرینی این تیم را به فروش رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در شهریور ماه سامانه برای ۳ درصد از متقاضیان باقی مانده از دور دوم فعال می شود، گفت: در مورد مرحله سوم پس از اتمام دور دوم تصمیم گیری خواهد شد.
محاکمه نخست‌وزیر پیشین پاکستان در خصوص اتهام فروش هدایای دولتی به‌طور موقت متوقف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی محرز اعلام شد و مدیر رستوران به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
کرج-‬ سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق ‏خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد. ‏
معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه یکپارچه فروش خودرو ارسال شده تا فردا ١٠ خرداد ماه برای ثبت پنج درخواست خودرویی مهلت دارند.
پس از اتمام بلیت فروشی دربی، حالا بازار سیاه آن در فضای مجازی به راه افتاده است.
از میان 5000 ناشر فعال، 2700 ناشر در این دوره از نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند تا میزبان جمعیت عظیمی باشند که به مصلی امام خمینی‌(ره) آمدند؛ جمعیتی که اگرچه مطابق آمارها خرید کتاب در میان آنها کم نبود اما حتی یک ارزیابی میدانی نیز این واقعیت را آشکار می‌کرد که بی‌شک شمار تماشاگران در میان‌شان بیش از دوه‌های پیشین است
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اينرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.
امام جمعه قزوین گفت: خرید و فروش سگ‌های خانگی یا سگ‌هایی که افراد با خود به اماکن عمومی می‌برند، حرام است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
خیابان امام رضا که از گذشته محفلی برای عکس‌های یادگاری با حرم مطهر بوده است و مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی دارد اکنون نوع سوغاتی‌اش تفاوت پیدا کرده و بر سر در مغازه‌ها برگه‌ی فروش وی‌پی‌ان زده شده است.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
شیخ محمد صنقور امام جمعه شهر الدراز در بحرین فروش زمین به یهودیان را به منزله فروش وطن و حرام دانست.
کنکور تجربی امسال با چالش‌هایی همراه بود؛ از ماجرای انتشار سؤالات کنکور تجربی قبل از اتمام آزمون در سایت سنجش تا خبر‌هایی از فروش سؤالات و سپس پخش آن‌ها در کانال‌های کنکوری که تنها چند ساعت قبل از شروع آزمون اتفاق افتاد و بسیار واکنش‌برانگیز شد تا جایی که برخی مسئولان اعلام کردند «مسئولان سنجش باید استعفا دهند»؛ ولی بعد از آن، همه چیز مسکوت ماند.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.
دیروز فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد «ارزش مسکن» بود که در دقایق ابتدایی نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۳۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: فقط برای پروازهای ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی موجود است.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۲ شهریور همه پروازهای زیارتی به ترمینال سلام این فرودگاه منتقل شده و در ایام پروازهای اربعین به هیچ عنوان فروش بلیت از فرودگاه نخواهیم داشت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مسئول فروش اموال مکشوفه شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مسئول فروش اموال مکشوفه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ