مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی محرز اعلام شد و مدیر رستوران به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رستوران کریم باقری بازیکن و مربی سابق پرسپولیس رفع پلمپ شد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسرانشان دعوت کرد تا شبی را همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسران‌شان دعوت کرد تا شبی را به همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
رستوران خانواده لیونل مسی در شهر زادگاه او روزاریو از زمان قهرمانی لئو و آرژانتین در جام جهانی سه بار بازسازی شده و حالا به رستورانی شیک و گران‌قیمت تبدیل شده است.
دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب یک باب رستوران غیرمجاز در حریم بزرگراه تهران ـفیروزکوه در منطقه نمرود به دلیل اینکه مالک آن بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به احداث آن بنا کرده بود، خبر داد.
کریستیانو رونالدو شعبه جدیدی از رستوران های خود را در الدرعية ریاض افتتاح کرد.
رستوران چیلای بوستان نهج‌البلاغه و زئوس سعادت آباد به علت عدم رعایت موازین اخلاقی و قانونی و عدم توجه و تمکین به تذکرات و اخطار پلمب صادر شده، پلمب شدند.
۲ رستوران‌ بزرگ در سعادت آباد و بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
۲ رستوران‌ بزرگ در بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
رستوران‌های "زئوس" در سعادت آباد و "چیلای" در بوستان نهج البلاغه توسط ماموران پلیس امنیت به دلیل رعایت حجاب پلمپ شدند.
پلمب رستوران منصوریان و بهاره رهنما با بی‌حجابی
این رستوران برای امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران است، اما رستوران را به شخص دیگری اجاره داده است.
پلمب رستوران قلعه‌نویی بخاطر کشف حجاب و الکل!
به دلیل شکل گل‌اش به "پرنده بهشتی" معروف است. حضور باشکوه آن در رستوران ها، هتل‌ها، ویترین فروشگاه‌ها و اینستاگرام در همه جا حاضر شده است.
روابط عمومی ستادامر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه‌ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.
رضا درویش می‌گوید با ورود پرسپولیس به بورس، طلبکاران قدیمی این باشگاه به دنبال طلب‌هایشان آمدند.
مالک یک رستوران معروف در تهران از کاهش شدید مشتری می‌گوید، کاهشی که فروش آن‌ها را به یک‌هشتم رسانده است، یعنی بیشتر از افت ۲۰ تا ۳۰‌درصدی فروش غذا‌های رستورانی که رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس از آن خبر داده است.
فارس از پلمب رستوان و جواهر فروشی علی دایی خبر داد و درباره دلیل آن نوشت: دایی در همراهی با فراخوان ضدانقلاب اعلام کرده بود که فروشگاه‌ها‌یش در روز‌های ۱۴ الی ۱۶ آذرماه تعطیل است.
ادر میلیتائو، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل در رستوران سرآشپز معروف ترکیه‌ای سوژه شد.
ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در یک ساختمان قدیمی چهار طبقه در پارک ارم خبر داد و گفت: در محوطه پارک ارم یک ساختمان قدیمی چهار طبقه که متروکه بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی کارگران از قسمت سقف دچار حریق شد و بر همین اساس دود زیادی آن محدوده را فراگرفت. این ساختمان در محل تردد شهروندان قرار ندارد و خوشبختانه هیچ مصدومی بر جای نماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ