معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی برای اولین بار در طول دوران سرمربیگری خود اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کرد که اتفاق جالبی محسوب می‌شود.
ستاره سرشناس مس رفسنجان عصر جمعه به تهران می رسد و کار خود را با مس رفسنجان شروع خواهد کرد.
سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت: علی داوودی ملی پوش وزنه برداری ایران از شرایطش گفت.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
ستاره باتجربه تیم ملی عراق که سابقه بازی در تیم‌های مطرح اودینزه و آتلانتا ایتالیا را دارد به مس رفسنجان پیوست.
مدافع مطرح تیم ملی عراق به تهران سفر کرده و در آستانه عقد قرارداد با مس رفسنجان است.
با رای شعبه‌ی هفتم دیوان عالی کشور برای لغو حکم محرومیت علی اصغر شفیعیان به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز انصاف نیوز، این سایت خبری تحلیلی پس از ۴۳ روز فعالیت خود را از سر گرفت.
سرزعیم درباره دلایل اخراجش به سایت دیده‌بان عنوان کرد: «یک‌سری علت‌های به نظر من نامعقول عنوان شد که چندان هم جالب نبود.» او در پاسخ به این سوال دیده‌بان ایران مبنی بر اینکه آیا اخراج وی به دلایل اعتراضات اخیر بوده است، گفت: «خیر، به اعتراضات اخیر ربطی نداشت و اصلا سیاسی نبود؛ مربوط به اتفاقات درون دانشکده‌ای بوده است.»
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
یک رسانه بلژیکی مدعی شد که علی قلی زاده با قراردادی قرضی راهی تیم کاسیم پاشا شده است.
مسجد «شیخ علی» در دل کوچه‌های محله دزاشیب، انبوهی از قصه‌ها را در خود جا داده است؛ از وجه تسمیه این مسجد کوچک تا نقش محوری آن در گردهمایی اهالی به وقت برگزاری آئین‌های مذهبی. نام این مسجد، اما با نام یک روحانی متفاوت گره خورده است؛ کسی که در زمان ناصرالدین‌شاه با چند اختراع عجیب شهره شهر شده بود.
علی فتحی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی خبرداد و گفت: ساخت این کارخانه تأثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری کشور در دریای خزر خواهد داشت.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
وب سایت اصولگرای مشرق نیوز در گزارشی متفاوت به انتشار توئیت جنجالی علی کریمی، چهره مطرح فوتبال واکنش متفاوتی نشان داد.
علی رغم برخی فضاسازی ها مبنی بر عقب نشینی دولت از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، محاسبات کارشناسی نشان میدهد این رقم، کف نیاز واقعی بازار مسکن کشور است.
یک رسانه بلژیکی به ستایش از علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا، پرداخته و می‌گوید او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است.
سایت نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر استعفای علی شمخانی را تکذیب کرد.
علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد و محمدرضا سرودلیر (مدیر مسئول سایت دولت بهار) با شکایت عباس امیری‌فر به جزای نقدی محکوم شدند.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.
علی رسولیان معاون وزیر صمت گفت: اگر فعالان اقتصادی توانایی ساخت نداشته باشند؛ زمین واگذار شده را پس می گیریم.
علی فتح‌الله زاده در گفتگو با "ورزش سه" به سوالات پیرامون حقوق نجومی محمدرضا ساکت پاسخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ