پس از اتمام بلیت فروشی دربی، حالا بازار سیاه آن در فضای مجازی به راه افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مناقصه سئوال برانگیز: سازمان لیگ چه چیزی را به فروش گذاشته است؟
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان در ارتباط با کلاهبرداری به شیوه فروش حواله خودرو هشدار داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: فردی که بعد از سرقت خودرو با ترفند «سند نمره» آن را می‌فروخت، دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
آمار و ارقام در ذهن نمی‌گنجد! ۸۵ هزار دلار بالاترین رقمی است که به گوش می‌خورد. مردان خسته و مأیوس به دیوار راهرو‌های پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تکیه زده‌اند. می‌گویند سرمایه و پس‌اندازشان بر باد رفته و تمام سؤال‌شان این است که به اموال برباد رفته‌شان می‌رسند یا نه! از آن‌ها می‌پرسیم که چطور به راحتی اعتماد کرده و دلارهایشان را برای فروش نزد افراد ناشناس بردند؟ همگی یک جمله می‌گویند که اعتمادسازی باند تبهکار طوری بود که فکرش را هم نمی‌کنید!
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان از سایت خرید و فروش اینترنتی افرادی که طلا‌های خود را آگهی کردند شناسایی و به صورت تلفنی قرار ملاقات حضوری با آن‌ها گذاشته که در آنجا با نشان دادن رسید جعلی اقدام به سرقت طلا‌های مالباختگان کرده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
«می‌خواستم ماشینم را عوض کنم. رفتم نمایشگاه، اما قیمت کارشناسی خیلی پایین بود. من کارم خرید و فروش ماشین نیست که راه و چاه آن را بلد باشم. برای همین به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم آگهی فروش بنزم را در روزنامه چاپ کنم، اما همین آگهی باعث ماجرا‌های عجیب و غریبی شد که با دستگیری دزد خودروام شاید به پایان برسد».
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۵ نفره جعل و کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با جعل سند مالکیت یک دستگاه آپارتمان ۱۹۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بودند.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفیگاه این مرد جوان کشف شد، گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند کلاهبرداری از طریق جعل عنوان و فروش حواله جعلی خبر داد.
تنها عضوی که یک فرد زنده می‌تواند به کسی اهدا کند، کلیه و ریه است. به جز کلیه، هر فرد زنده‌ای اگر بخواهد هر عضو کامل خودش را اهدا کند، فوت می‌کند.
معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به خریداران این قطعات گفت:‌ باید خرید و تهیه روغن موتور، ضدیخ، لنت ترمز، لوازم یدکی و مصرفی خودرو از نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های معتبر و با اخذ فاکتور رسمی انجام شود.
در آگهی فروش این ساختمان‌ها ۳۰۰ سال عمر مفید دارند و تا ۹ درجه مقیاس ریشتر در مقابل زلزله مقاوم هستند، این موضوع چه قدر قابل سنجش است و در این سال‌هایی که گذشته این قابلیت کم‌تر شده؟ چه تکنیکی در این ساختمان‌ها به کار رفته است؟
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از مورد کلاهبرداری واقع شدن یکی از کاربران فضای مجازی خبر داد که در یکی از سایت های خرید و فروش برای خرید گوشی آیفون در تور آگهی های جعلی گرفتار شده بود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی پاکدشت از انتشار آگهی مزایده کاخ ناصرالدین میرزا از طرف صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منتشر شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کردند که اسکناس‌ها را از سه تن دیگر از اتباع کشورهای همسایه خریداری کرده‌اند.
در تصویر زیر که بریده‌ای از یک روزنامه مربوط به سال ۱۳۵۲ می‌باشد، آگهی‌های مربوط به فروش زمین را مشاهده می‌کنید.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شاکی این طور عنوان کرد که در یکی از سایت‌های آگهی محور، یک آگهی تحت عنوان «فروش پرنده زینتی» برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه بعنوان بیعانه از شاکی درخواست می‌کند و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی متقاضی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ