دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بازار توافقی به قیمت ۳۱,۳۹۵ تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از ساعت یازده صبح امروز ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمام معاملات ‎دلار توافقی و ‎یورو توافقی در بازار متشکل ارزی ایران بدون دامنه نوسان انجام می‌شود.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
مطابق اطلاعیه صادر شده از سوی بازارمتشکل ارزایران خطاب به کارگزاران آن بازار، کشف نرخ وانجام معاملات نقدی ارزی(اسکناس)، امروز(پنج شنبه، هشتم دی ماه)،بدون محدویت دامنه نوسان، صورت خواهد گرفت.
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
معاملات بازار توافقی ارز در ایستگاه پایانی هفته، با نوسان افزایشی شاخص ارزی همراه بود. این در حالی است که در این روز، بیش از 12 میلیون دلار به صورت توافقی معامله شده است.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
در شرایطی که امروز قیمت ارز در بازار غیررسمی با افزایش روبرو بود، دلار و یورو نیز در بازار توافقی با نوسان نسبتا صعودی معامله شدند.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
دبیر کل کانون صرافان با ذکر مواردی به تشریح دلایل‌ بروز نوسان در بازار ارز طی روزهای اخیر پرداخت.
معاملات بازار ارز توافقی با نوسان قیمت دلار و یورو در کانال ۳۱ هزار تومانی در جریان است.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
معاملات توافقی ارز در آخرین روز هفته با نوسان کاهشی دلار همراه بوده و به کف کانال سی هزار تومان نزدیک شده است.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
امروز مطالبی همچون آیا با افزایش دامنه نوسان تا ۱۰ درصد در سال جاری موافقید؟، نرخ دلار توافقی به ۲۸۵۰۰ تومان رسید، جزییات افزایش سرمایه ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، اخبار مهم کدال سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ |خبری مهم برای فملی، اخباری که می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رصد معاملات بازار توافقی در پنجمین روز هفته نشان از تداوم نوسان کاهشی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی دارد. این در حالی است که این روزها، نگاه فعالان بازار به مذاکرات احیای برجام و اخبار مثبت آن است. موضوعی که باعث شده، تقاضای هیجانی در بازار مشاهده نشود.
در معاملات امروز بازار ارز، فعالان نظاره گر ثبات شاخص ارزی بودند. این در حالی است که دلار توافقی همچون روز‌های قبل، در کانال ۳۰ هزار تومان در نوسان است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام تپکو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد تپکو در روزهای آینده بورس است.
شرکت تام در نظر دارد به منظور پیشبرد اهداف فناورانه، از ایده‌های جذاب و کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه پروژه‌های خود و در راستای هوشمندسازی بهره‌برداری کند.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ