معاملات بازار توافقی ارز در ایستگاه پایانی هفته، با نوسان افزایشی شاخص ارزی همراه بود. این در حالی است که در این روز، بیش از 12 میلیون دلار به صورت توافقی معامله شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
رئیس کل بانک مرکزی از جمع شدن بساط دلار توافقی خبر داد.
در معاملات توافقی ارز امروز، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
در معاملات توافقی ارز امروز پنجشنبه (۱۵ دی ماه)، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، قیمت دلار امروز پنجشنبه، در آستانه بازگشت به کانال ۳۳ هزار تومان است،
در شرایطی که امروز قیمت ارز در بازار غیررسمی با افزایش روبرو بود، دلار و یورو نیز در بازار توافقی با نوسان نسبتا صعودی معامله شدند.
قیمت دلار امروز با افزایش همراه شد به طوریکه قیمت این دلار به ۳۱,۵۴۰ تومان رسید.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
قیمت دلار در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد به طوریکه هر دلار به ۳۱۴۵۰ تومان رسید.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بازار توافقی به قیمت ۳۱,۳۹۵ تومان رسید.
دلار در بازار آزاد در تهران به قیمت ۳۲,۷۷۰ تومان قیمت گذاری شد، همچنین در بازار توافقی نرخ ارز به ۳۱.۳۴۵ تومان رسید.
امروز دلار در بازار توافقی به قیمت ۳۱هزار و ۵۵۰ تومان رسید.
تا ساعت ۱۴ امروز ۱۲ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۳۸ تومان و یک میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۴۵ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
معاملات بازار ارز در اولین روز هفته با روند افزایشی شاخص ارزی همراه شده است. این در حالی است که در بازار غیررسمی نیز نرخ دلار به مرز ۳۲ هزار تومان رسیده است.
معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
امروز هر دلار آمریکا در بازار توافقی ۲۹ هزار ۹۴۱ تومان معامله می‌شود.
معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (شنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۲.۹۹ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد.
هر اسکناس دلار آمریکا در بازار توافقی صرافی‌ها در حالی هم اکنون به نرخ ۲۸ هزار و ۷۷۵ تومان معامله می‌شود که نرخ خرید اسکناس همچنان کاهشی است.
ویتامینی که مصرف آن باعث تهوع می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ