وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش از ظهر جمعه با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، وارد شهرستان بوکان شد.
ارومیه- وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، فردا جمعه به بوکان سفر می‌کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از مذاکره با همتای عربستانی خود برای آغاز مجدد روابط پولی و بانکی دو کشور خبر داد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در کنار سایر مذاکرات دوجانبه در اجلاس جده، با همتای عربستانی حول شکل دهی مناسبات اقتصادی دو کشور گفتگوی مفصلی داشتیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
جنجالی‌ترین‌ تصمیم فوتبال ایران در جایی به جز وزارت ورزش گرفته شده است؛ سازمانی به نام وزارت اقتصاد و دارایی.
وزیر دارایی عربستان از آمادگی کشورش برای سرمایه گذاری در ایران در سایه توافق اخیر میان تهران و ریاض خبر داد.
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
منابع عراقی از صدور حکم توقیف اموال منقول و غیر منقول وزیر دارایی سابق و مدیر دفتر نخست وزیر سابق این کشور خبر دادند.
وزیر دارایی عربستان به موضع گیری درباره روابط ریاض با پکن به ویژه در عرصه اقتصادی پرداخت و از چین به عنوان شریک راهبردی نام برد.
زاهدان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری به مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تفویض کرد.
وزیر دارایی دولت نجات ملی یمن گفت که جنگ اقتصادی علیه ملت این کشور توسط آمریکا و انگلیس هدایت می شود و عربستان و امارات ابزار دست آنها هستند.
وزیر دارایی ترکیه در آنکارا با وزیر بازرگانی عربستان سعودی دیدار و اعلام کرد که با وی درباره توسعه روابط اقتصادی دو کشور به توافق دست یافته‌ است.
با تشدید بحران اقتصادی در کشور مولداوی، وزیر دارایی این کشور مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.
وزیر دارایی سوئد بر اساس پیش‌بینی‌ها هشدار داد زمستان پیش‌روی این کشور سخت خواهد بود و بسیاری از شهروندان شرایط اقتصادی دشواری را تجربه خواهند کرد.
وزیر دارایی عربستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که ۶ ماه آینده و حتی شاید ۶ سال آینده برای کشورهای خاورمیانه بسیار سخت خواهد بود.
«جرمی هانت» به عنوان وزیر دارایی جدید انگلیس منصوب شد.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
منابع عراقی از استعفای وزیر دارایی این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ