ایرج دانایی فرد توپ را در لبه محوطه جمع کرد و از مقابل دو مدافع گذشت و از زاویه باریکی اولین گل ایران در جام جهانی فوتبال را به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
تصاویری زیبا از تهران را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این ویدئو که تایم لپس است از بالای برج میلاد گرفته شده.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
نگاه کلی به جاذبه گردشگری تبریز در ۱۳ ثانیه از لنز زیبای دوربین تماشایی است.
درخت انجیر معابد ۵۰۰ ساله کیش که یک اثر گردشگری بود بر اثر هَرَس غیراصولی از بین رفت. سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: نگاه فضای سبزی به این اثر گردشگری و هَرَس غیراصولی باعث از دست رفتن ارزش گردشگری این درخت شد. با مواد نگهدارنده خاصی از این درخت مواظبت میشد.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
بیژن نوباوه، نماینده مجلس گفت: در دانشگاه هاروارد آمریکا برای دکمه لباس هم قانون دارند. در آمریکا می توان از پوشش بد همسایه شکایت کرد. طرح مجلس یک نگاه هوشمند است برای کسانی که میخواهند برهنگی را ترویج دهند. دانشجویان دختر ما با حفظ حیا و حجاب از پسرها پیشی گرفته اند.منبع: خبر
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.
استاد دانشگاه کابل با تاکید بر اینکه حق تحصیل زنان را خداوند، قرآن، پیامبر(ص) و دین ما داده است افزود: پس چرا ما به زنان به چشم تحقیر نگاه می‌کنیم؟
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، چند نمونه از تصادفات وحشتناک از نگاه دوربین‌های کنترل ترافیک به تصویر کشیده است.
اختر شناسان موفق شدند لحظه ظهور مریخ را پس از ماه گرفتگی ثبت کنند. لحظه‌ای که مریخ پس از یک ساعت پنهان شدن از پشت ماه به بیرون نگاه کرد.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
سید قاسم باشنده روستای زمان کور پنجشیر است، طالبان دستانش را بسته اند و او را دشنام میدهند. قلم سید قاسم هنوز در جیبش دیده میشود، خاموش است و فقط به بی ادبی طالبی که سلام در دست دارد خاموشانه نگاه می‌کند.
صحبت‌های آیت الله جوادی آملی در مورد اتفاقات کودتای ۲۸ مرداد را ببینید.
صفحه رسمی لیگ ملت‌های والیبال چند ویدئو از بهترین لحظات امین اسماعیل نژاد در این مسابقات به اشتراک گذاشته است.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ