دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم امید ایران برای اینکه احتمال موفقیت خود در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بالا ببرد دست گذاشته روی برخی بازیکنان استقلال که شاخص‌ترین آن‌ها سید حسین حسینی است
به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای (ره) و رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» این فیلم را مشاهده می‌کنید.
سیدجواد سادات گفت: در لایحه ارائه شده دولت به مجلس برای مالکانی که قراردادهای اجاره بیش ازدوسال امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهندمعافیت‌های مالیاتی پیشنهاد شده است.
در پی استعفای حامد سلطانی نژاد از شرکت بورس کالای ایران، سیدجواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران شد.
طی حکمی از سوی "سیدجواد ساداتی‌نژاد" وزیر جهاد کشاورزی، "علیرضا پیمان‌پاک" به سمت قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و تنظیم بازار منصوب شد.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سید جواد طباطبایی فیلسوف ایرانی را تسلیت گفت.
اکنون پس از شش سال دارم دوباره برای فرارو درباره سیدجواد طباطبایی می‌نویسم؛ هرچند این بار در سوگ او و در راستای معرفی‌اش. اما در اینجا لازم است مشخص کنیم منظورمان از سیدجواد طباطبایی کیست؟ به باور نویسنده ما با سه سیدجواد طباطبایی روبرو هستیم
در خصوص اهمیت داشتن نظام فکری استاد طباطبایی می‌توان مطرح کرد ایران پژوهی و ایران‌دوستی او بود. علم و دانش طباطبایی علمی در خدمت وطن و پیشرفت آن بود. البته به صراحت می‌توان اذعان داشت که او اندیشمندی بحران‌اندیش بود و همواره حساسیت‌های خاص خود در خصوص ایران و انحطاط و زوال آن را بیان می‌ساخت
سید جواد طباطبایی، در جامعه آکادمیک ایرانی با نظریه پردازی در اندیشه سیاسی ایران و تاریخ نگاری در اندیشه سیاسی ایرانی و غرب شناخته می‌شد. آثار پربار و حلقه موافقان و مخالفان کثیر او بر کسی پوشیده نیست. طباطبایی، بدون هیچ‌گونه تردیدی، یکی از بزرگ‌ترین اندیشه‌ورزان معاصر ایرانی است که همین امر لزوم پرداختن به دوران حیات، آثار، افکار و اندیشه‌هایش را دو چندان ضرورت می‌بخشد
سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، دیشب در ۷۷ سالگی در بیمارستانی در لس‌آنجلس درگذشت.
سید جواد طباطبایی، استاد دانشگاه و پژوهشگر ایرانی در زمینهٔ فلسفه، تاریخ و سیاست یود.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، کریم ذوالفقاری را به سمت رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب کرد.
سید جواد صالحی، عضو هیات علمی دانشگاه شیراز با بیان اینکه روابط ایران و عربستان تابع متغیر‌های بسیار زیادی است، گفت: «درواقع در کنار مولفه‌هایی که برای همگرایی بین این دو کشور بزرگ اسلامی و در عین حال دو بازیگر اثرگذار در جهان وجود دارد، اما برخی متغیرها، آینده روابط تهران و ریاض را با برخی ابهامات مواجه کرده است.»
سیدجواد حسینی نژاد، متخصص مغز و اعصاب در پاسخ به این سوال، که آیا غذاها می‌توانند در ابتلاء افراد به آلزایمر نقش داشته باشد، گفت: غذاهای چرب و پر پروتئین، غذاهای فرآوری شده و صنعتی، فرد را مستعد ابتلاء به این بیماری می‌کند و یا حتی ممکن است، ابتلاء به این بیماری را سرعت بخشد.
در حکمی از سوی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری به سمت سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب شد.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
سید جواد ساداتی نژاد گفت: تولید محصول سالم وظیفه و هویت کشاورز ایرانی است و به این منظور ما باید نهال سالم و گواهی شده در اختیار کشاورزان قرار دهیم.
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: «کشیدن چادر‬⁩ از سر زنان مومن دست منافقین و سرویس‌های جاسوسی خارجی را رو کرد که اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند و فوت ⁧‫مهسا امینی‬⁩ را بهانه قرارداده‌اند. ⁧‫خون غیرتمندان‬⁩ به جوش آمده؛ کاش دولت اجازه بدهد تا جوانان غیور حسینی و فاطمی طومار ⁧‫اغتشاشگران‬⁩ مفسد را بپیچند.»
آیت الله سیدجواد علوی بروجردی از اساتید مطرح حوزه علمیه قم در راهپیمایی زیارت اربعین از زائرین پذیرایی کرد. / جماران
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ