مدافع راست تراکتور که جایی در تفکرات خمس نداشت، از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که پیشنهاد تعیین فرمول مناسب برای نرخ خوراک صنایع اکنون به پیشنهاد این وزارتخانه در دولت دنبال می‌شود.
مدافع کناری فصل قبل تیم تراکتور به خیبر خرم‌آباد پیوست.
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در کنار سایر مذاکرات دوجانبه در اجلاس جده، با همتای عربستانی حول شکل دهی مناسبات اقتصادی دو کشور گفتگوی مفصلی داشتیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، معلمان را چراغ راه دانایی و خردورزی دانست.
وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت در بازار عنوان کرد.
امارات به دنبال کاهش سطح نمایندگی خود در اراضی اشغالی به دنبال اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی است.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
محمد آقاجانپور و سجاد دانایی دو گزینه پاکو خمس برای ضلع سمت راست خط دفاعی سه نفره این تیم به شمار می‌روند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
رئیس جمهور گفت: خدمتگزاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانایی را ضمیمه توانایی کردند و این یعنی کار علم پایه و دانش بنیان انجام داده اند.
فرشاد مومنی، اقتصاددان گفت: اگر ظرفیت خرد و دانایی مناسب در این‌ها وجود داشت باید از اینکه مطالبات اقتصادی مطرح نمی‌شود، به خود بلرزند. این علامت خطرناکی است و نشان دهنده یاس و سرخوردگی از وعده‌های دولت است.
بروکسل مدعی شد از روند قانونی برای ضبط دارایی های روسیه در جهت بازسازی اوکراین استفاده خواهد کرد.
دارایی‌های بخش بانکی چین طی ژانویه تا سپتامبر افزایش یافت.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
ایرج دانایی فرد توپ را در لبه محوطه جمع کرد و از مقابل دو مدافع گذشت و از زاویه باریکی اولین گل ایران در جام جهانی فوتبال را به ثمر رساند.
مدافع راست تراکتور بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، این هفته فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل سه امتیاز داد.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
چندی پیش باز هم خبر دیگری از انفجار علیه هزاره‌های شیعه از افغانستان مخابره شد. در این یادداشت نگاهی داشته‌ایم به کشتاری که سال‌هاست علیه هزاره‌های افغانستان انجام می‌گیرد.
وزیر دارایی کره جنوبی روز دوشنبه گفت مقامات این کشور دنبال اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد ثبات در بازارهای مالی داخلی این کشور هستند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی با تقدیر از زحمات ارزنده فعالان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع‌رسانی و تحلیل رخدادهای خبری، خبرنگاران را منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ