رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است تا بتواند به نحو شایسته ای به جامعه هدف خود خدمات شایسته‌تری را ارائه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که باید از تصمیمات هاکان دمیر حمایت شود چون بسکتبال ایران نیازمند تغییر ساختار اساسی است.
مهدوی ابهری گفت: توسعه زنجیره ، ام تی و ام تی پی به سرمایه گذاری های کلان و لایسنس نیاز دارد و دولت باید بستر های لازم را برای این موضوع فراهم کند.
بمپور-کمتر زن و دختری را در بلوچستان می‌توان یافت که با الفبای «سوزن دوزی»آشنایی نداشته باشد و تمام چیزی که برای نمایش هنر دست و خلاقیت ذهنشان بدان نیاز دارد نخ، پارچه، سوزن و قلاب است.
تبریز- صنعت قطعه سازی آذربایجان شرقی از گذشته تاکنون یکی از صنایع پیشرو و تاثیرگذار در کشور بوده ولی مدتی است رها شده و نیازمند حمایت و توجه است.
برآوردهای سازمان ملل از افزایش افراد نیازمند کمک فوری در سودان حکایت دارد.
تربت حیدریه ـ مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه از حمایت ۶ میلیارد ریالی خیرین در کمک به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبرداد.
تربت حیدریه ـ مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه از حمایت ۶ میلیاردی ریالی خیرین در کمک به دانش آموزان نیازمند تربت حیدریه خبرداد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از واریز مبلغ ۲۲۶ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله دهم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان شرایط فعلی سوریه پس از زلزله را نیازمند حمایت جدی دانست.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله نهم خدمات حمایتی- درمانی از بیماران نیازمند، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
مسعود پل‌مه با استقبال از برنامه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در راستای فعال سازی منظم خطوط لاینری، گفت: در این راستا نیازمند حمایت چندوجهی دولت و حاکمیت هستیم.
رئیس سازمان داوطلبان از واریز مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است.
رئیس کمیته امداد گفت: حدود ۱.۵ میلیون سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در زمان وقوع سوانح و حوادث طبیعی نیازمند کمک فوری هستند.
گرگان- صنعت شترداری ظرفیتی کارآفرین و ارزآور بوده و سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی آن می تواند این صنعت را به گنجینه ای از محصولات متنوع تبدیل و خشکسالی را از تهدید به فرصت بدل کند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات بهبود تغذیه‌ای به ۳۴۲ کودک و مادر نیازمند خبر داد.
اصفهان- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: رقابت و مارکتینگ (بازاریابی) برای صادرات محصول تخم مرغ نیازمند حمایت دولت با ارائه مشوق‌های صادراتی است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: این نهاد یک میلیون و ۵۵۶ هزار سالمند نیازمند را در کشور نحت حمایت دارد.
ساوه- مدیرعامل اتحادیه تعاونی باغداران انار ساوه حفظ برند انار این شهر را نیازمند حمایت جدی دولت و جهاد کشاورزی دانست و گفت: باید برای ورود سرمایه گذار به بخش فرآوری برنامه ریزی شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اهدای ۴۶ هزار جهیزیه به نوعروسان نیازمند از ابتدای سال جاری خبر داد.
خیران خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ۴۸ هزار کودک نیازمند را برعهده گرفته‌اند.
بانوی داروساز نیکوکار با حمایت از ۱۴۰ کودک یتیم در طرح اکرام ایتام و محسنین، به رشد و اعتلای زندگی آنان کمک کرده است.
اهواز- نخیلات خوزستان از کمبود و شوری آب آسیب دیده‌اند و نخل‌کاران این استان خواستار حمایت ویژه دولت هستند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی گفت: اهدای تبلت در راستای اجرای تفاهمنامه برنامه مشترک سازمان بهزیستی با صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) صورت پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ