انسیه خزعلی گفت: وزارت کشور دنبال پشتیبانی از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف است ولی در حال حاضر قانونی در زمینه حمایت از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف مصوب نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
رئیس‌جمهور گفت: نباید دستگاه‌ها به بهانه تاخیر در تصویب لایحه حجاب و عفاف، اجرای تکالیف قانونی خود را در این زمینه را معطل کنند.
اینترنت ماهواره ای با رایزنی وزارت ارتباطات و مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات به صورت قانونی به ایران می آید.
شاهرود- بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
رادان با بیان اینکه پلیس برای مردم خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است، گفت: در بحث حجاب و عفاف سعی‌کردیم نگاه برخوردی را از شرعی به قانونی تبدیل کنیم.
وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد: روند اصلاحات قانونی در زمینه پروژه هاب گازی با روسیه آغاز شده است.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار عمل به تکالیف قانونی در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان در حوزه نظارت بر وضعیت حجاب و پوشش مراجعه کنندگان شد.
در خصوص درگیری بین فروشنده بی حجاب پوشاک ناصری و آمر به معروف، در حال حاضر پس طی مراحل قانونی، فروشنده ضارب با قید قرار آزاد شده، هرچند که از اقدام خود ابراز ندامت کرده است.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با اشاره به مصوبه قانونی واسطه گری ازدواج گفت: پیشنهاد افتتاح خانه‌های خلاقیت و نوآوری در زمینه جمعیت را داریم.
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جزئیات طرح واگذاری زمین یا مسکن به اصفهانی‌ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.
رئیس پژوهشکده گردشگری با اشاره اینکه به در راستای توسعه گردشگری دسترس‌پذیر اقداماتی خوبی انجام گرفته است، گفت: با این وجود همچنان کاستی‌های هزینه‌ای و مالی وجود دارد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب فوری طرح برگزاری‬ قانونی‬ تجمعات‬ در جهت تقویت کارآمدی نظام بوده و زمینه سواستفاده از اعتراض‌ها توسط اغتشاشگران را از بین خواهد برد.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرحی در کمیسیون در حال بررسی است که بستر مناسبی را ابرای شنیده شدن اعتراضات و نظرات مردم در خصوص موضوعات مختلف فراهم کرده و زمینه پاسخگو بودن مسئولان را نیز فراهم می کند.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
هیئت دولت آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
زهره الهیان نماینده مردم تهران گفت: ضمنا پزشکی قانونی اعلام کرده هیچگونه آثار برخورد فیزیکی و ضرب و جرح مشاهده نشده و همچنین در سوابق پزشکی ⁧ مهسا امینی⁩ زمینه بیماری قلبی و صرع از کودکی وجود داشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی بود و می‌تواند در صورت وجود اراده سیاسی متقابل، زمینه را برای جمع‌بندی مذاکرات در زمان بسیار کوتاه فراهم کند و توافق صورت گیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی بود و می‌تواند در صورت وجود اراده سیاسی متقابل، زمینه را برای جمع‌بندی مذاکرات در زمان بسیار کوتاه فراهم کند و توافق صورت گیرد.
معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پرونده‌های مربوط به اسیدپاشی در سازمان پزشکی قانونی به عنوان اسید مطرح نمی‌شود و این گونه پرونده‌ها به عنوان سوختگی در سازمان مطرح می‌شوند و ما جسم سوزاننده را می‌نویسیم که در پرونده قضایی می‌توانید پیگیر آن باشید؛ مثلا در سال گذشته ۱۵ مورد داشتیم. آمار را از دستگاه قضایی بگیرید.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشوردرباره نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل، گفت: نبش قبر برادر مالک متروپل ارتباطی به ما ندارد، زیرا به صورت غیرمجاز، غیرقانونی و غیرشرعی اتفاق افتاده و مکاتبه‌ای هم در این زمینه با ما انجام نشده است.
«ارائه تسهیلات» یا «زمین» یا مثلا «حضور بدون نوبت در قرعه کشی خودرو» یا «حاشیه امن داشتن برای قرار نگرفتن در تعدیل نیرو» یا همچنین در نوبت استخدام قرار گرفتن، همه احکامی هستند که در قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دیده می‌شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ