موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
میزان خرید تضمینی گندم در کشور از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
بررسی ها نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد آپراتمان در منطقه جمالزاده تهران رهن کرد.
یکی از موارد مطرح شده توسط مدیرعامل فعلی استقلال، پرداخت بدهی فرهاد مجیدی بود؛ موضوعی که خیلی زود از سمت او تکذیب شد.
پورمقدم گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصد حجم نهال‌هایی که در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال کاشته می‌شود، در قالب طرح‌های مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری است.
دستمزد یک بازیکن سرشناس برای حضور در برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون و یکی از پلتفرم‌های اینترنتی سوژه اولین تاپ سکرت فوتبالی در سال ۱۴۰۲ است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده دولت، تاکید کرد: اینکه گفتید مجلس به افزایش حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی رای داده اصلا درست نیست و مجلس حداقل پرداختی را ۷ میلیون و۹۲۰ هزار تومان و حداکثر را حدود ۵۶ میلیون تومان پیش بینی کرده است.
رئیس هیات کشتی استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد جوانان در این استان از تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون خبر داد.
رئیس هیات کشتی استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد جوانان در این استان از تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
سارقان، موبایل های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می فروختند
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
اصفهان- مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: روزانه ۴۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های جاری چون رفت‌ و روب، آبیاری فضای سبز و جمع آوری پسماند تر و خشک در منطقه ۱۳ شهر اصفهان خرج می‌شود.‌
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!
زن میانسال گفت: شوهرم در یک لحظه چک مهریه را از دست خواهرم قاپید و در میان بهت و حیرت ما و کارمندان بانک آن را قورت داد و سپس گفت: «حالا برو هر کاری از دستت برمی‌آید، انجام بده!»
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مودی جدید خبر داد.
کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند، با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است، وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
کارشناسان حوزه مسکن معتقدند با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
دلیل اتخاد این جریمه محاسبه آن با دلار بوده است. از آنجایی که ساپینتو به دلار با استقلال قرارداد امضاء کرده است کمیته انضباطی مبنتی بر قوانین بین المللی جریمه دلاری برای او در نظر گرفته است.
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون مدت محرومیت سرمربی تیم استقلال مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ