زن میانسال گفت: شوهرم در یک لحظه چک مهریه را از دست خواهرم قاپید و در میان بهت و حیرت ما و کارمندان بانک آن را قورت داد و سپس گفت: «حالا برو هر کاری از دستت برمی‌آید، انجام بده!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
ساروی در دیدار پایانی نیز با نتیجه ۳ بر ۱ از سد یی مینگ لی از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت. اما مهدی بالی در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب آرتور اوماروف از چک شد و در جایگاه پنجم ایستاد.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
ماجرای سخت‌گیری یک بانک از طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی برای گرفتن یک دسته چک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بهادری جهرمی گفت: درباره بازداشت دو مدیر سازمان محیط زیست، به محض اینکه گزارشی واصل شد، اقدام پیشگیرانه صورت گرفت. دولت به هیچ‌یک از مدیران چک سفید امضا نداده است و مردم به اینکه دولت پیشگام مبارزه با فساد باشد عادت خواهند کرد.
اعتماد مردم و مشتریان بانک صادرات ایران به «چکنو» این بانک به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی، تعداد چک‌های صادر شده دیجیتال را به مرز 130 هزار فقره رساند.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دو تعهد داریم؛ یک تعهد در قبال رئیس جمهور و تعهد دیگر درباره مردم. هرکدام از این تعهد‌ها نقض شود، رییس جمهور این حق را دارد که این قصه را باطل کنند.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
هزاران نفر از مردم جمهوری چک در اعتراض به کمک‌های بیش از حد دولت این کشور به اوکراین برای جنگ با روسیه به جای هزینه‌کرد برای مقابله با بحران انرژی پراگ، به خیابان‌ها آمدند.
مرد جوان گفت: مدتی بود با دختر جوانی آشنا شده بودم که شقایق به این ماجرا پی برد. سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. شقایق زن دوم من بود و گمان می‌کرد می‌خواهم زن سوم بگیرم به همین خاطر مدام تماس‌های تلفنی مرا چک می‌کرد.
رسانه‌ها در حال پوشش زنده تظاهرات چند ده هزار نفری مردم در جمهوری چک در اعتراض به افزایش قیمت‌ها هستند.
پاتریک شیک، مهاجم اهل جمهوری چک بایرلورکوزن، به عنوان مرد سال فوتبال کشور انتخاب شد.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: متهمان به دلیل اختلافات مالی دست به اعمال مجرمانه زده بودند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به ۱۰۰ سرقت از سوی یک زوج جوان/ مرگ بعد از عمل جراحی زبان/ هوویی که سنگ صبورم بود!/ خودکشی زن میانسال بعد از قتل شوهر/ زمین، خانواده‌ای را در پارک سیمرغ بلعید/ محاکمه مرد دستفروش به اتهام قتل همکارش/ کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!/ گذشت از قصاص به حرمت روز مادر
پس از احصا و شناسایی نیازها و مشکلات قانون پیشین چک، در سال ۱۳۹۷ قانون جدید چک توسط نمایندگان مجلس تدوین و به بانک مرکزی برای اجرا ابلاغ شد که برای مردم سوالات زیادی مطرح کرد.
باستان‌شناسان در سال ۱۸۸۱ میلادی جمجمه یک انسان را در غاری واقع در یکی از دهکده‌های جمهوری چک کشف کرده بودند. آن زمان محققان اعلام کردند این جمجمه حدود ۳۱هزار سال قدمت دارد و بخشی از بقایای به جای مانده از یک مرد است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد محققان درباره جنسیت این انسان عصر حجر اشتباه می‌کردند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر اسلواکو جمهوری چک خرید مهاجم جدید را منتفی دانست.
طبق قانونی که بانک مرکزی به آن تاکید و اشاره دارد، شاهد رفتاری خلاف آن در برخی از بانک‌ها هستیم. انتظار می‌رود که بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر روند اجرای قانون جدید چک، نسبت به مشکلات پیش آمده برای مردم بی تفاوت نباشد و هرچه سریع‌تر موضوع را بررسی و چاره اندیشی کند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس در مردادماه، خبری مهم برای سهامداران وبملت، بترانس در حال تشکیل سروشانه معکوس است؟، شستا کی صعودی می‌شود؟، قیمت روز خودرو ۱ مرداد ۱۴۰۱ | قرعه کشی خودرو کی حذف می‌شود؟، تغییر مهم برای سهامداران برخی نماد‌های فرابورس از یکشنبه ۲ مرداد، هدف قیمتی شسپا کجاست؟،  کم بازده‌ترین نماد‌های امروز بورس تهران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ