اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مجری پتروشیمی میانکاله از سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۵۸ میلیون یورو از بانک صادرات شعبه ساری تسهیلات گرفته که هنوز پس نداده و از بدهکاران بزرگ بانکی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب پیشوا گفت: کل بدهی بدهکار پیشوا بر اساس نظر کارشناسان یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان است، که اموال وی ۴۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.
پیشوا- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: فعلاً کاسب بدهکار پیشوایی از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.
بدهی‌های دولت و شرکت‌های دولتی تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ برابر با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان و مطالبات دولت تا پایان آذر ۱۴۰۱ برابر با ۵۴۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان بوده است.
صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام ارسالی به دانشجویان نوشته بود: «لطفا جهت جلوگیری از ورود اطلاعات شما به لیست بدهکاران بانک مرکزی، در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت بدهی معوق خود از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۲ اسفند اقدام فرمایید.»
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
کاپیتان استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: از حضور هواداران خوشحالم زیرا به آنها بدهکار بودیم و امید دارم هفته های آینده هم بهتر شویم.
حسن فیروزی که طس هفته‌های اخیر اعلام شد در زندان تحت شکنجه قرار دارد، بازداشت شد.
۲۰ درصد زندانیان غیرعمد بدهکار مهریه هستند
رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون‌های مجلس دایر بر رفع جنبه کیفری از صداق معقول ،هم‌اکنون نزدیک به ۲۳۰۰ زندانی بدهکار مهریه داریم.
مرد جوان گفت: بعد به خانه‌ام برگشتم به پدرم گفتم در ماشین بنشین تا من به خانه بروم و کارت ماشینم را که جا گذاشته بودم، بردارم. اما چند دقیقه بعد وقتی برگشتم ناباورانه با صحنه وحشتناکی مواجه شدم. پدرم غرق در خون روی صندلی افتاده بود و من هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران کلانتری شهرزیبا به محل جنایت رفتند مشخص شد علاوه بر شلیک گلوله گردن مرد میانسال هم با چاقو بریده شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین کشورش را ورشکسته و شهروندان اوکراینی را از آینده محروم کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز ۱۷ کیلو شیشه در خودروی لیفان/ کلامی که یک زندگی را سوزاند!/ قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن/ قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک/ مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس/ ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه/ برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای از فدراسیون والیبال ایران خواست تا باشگاه‌های خود را ملزم به حل و فضل پرونده‌های حقوقی کند.
داود منظور از توقیف ۷۶۱ خودروی وارداتی مربوط به یک شرکت واردکننده خودرو بابت بدهی معوقه مالیاتی خبر داد.
تاج: بزرگترین بدهکار ما شده طلبکار اصلی فوتبال، آن دو نماینده مجلس کجایند؟
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
از شب گذشته برنامه های تلویزیونی و رادیویی برای کوبیدن ورزش و فوتبال بسیج شده اند تا حق مسلم آنها را ندهند. معاون بودجه سازمان صدا و سیما در شبکه خبر پا را فراتر گذاشته و علنا گفته که صداوسیما از فوتبال و وزارت ورزش طلبکار است!
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول بیان کرد: متأسفانه طی هفته‌های گذشته افرادی با حضور در محور‌های مواصلاتی اقدام به سنگ پراکنی کرده و با این کار موجب اخلال در تردد حمل و نقل عمومی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ