گلزن استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی جم اعتراض تندی نسبت به قضاوت داور مسابقه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
‌برخلاف پیش‌بینی‌ها، شبه‌نظامیان واگنر با همان سرعتی که به مسکو یورش بردند، عقب‌نشینی کردند. این اقدام واگنر به تنش‌های داخلی در روسیه ارتباط می‌یافت یا نتیجه توافقی پشت‌پرده بود؟
کیلیان امباپه، ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار برنامه بازی های پیش فصل این تیم تاکید کرد که قصد ماندن دارد.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
یک رسانه فرانسوی مدعی شد کیلیان امباپه که گفته می‌شود در آستانه ترک پی‌اس‌جی قرار دارد ممکن است در نهایت قراردادی طولانی‌مدت با این باشگاه امضا کند.
بر خلاف سناریوی خوش‌بینانه نخست، دیگر احتمال موجود در مناسبات ایران با طالبان در آینده می‌تواند مبتنی بر وقوع جنگ بزرگ میان طرفین باشد. مفروض سناریوی حاضر این است که گروه تروریستی طالبان یا به دلیل باور‌های خلافت‌محور خود یا با تحریک دست‌های خارجی، روند را به مرحله‌ای خارج از کنترل سوق می‌دهد. در نهایت وضعیت در مسیر وقوع جنگ قرار خواهد گرفت
فراتر از ورود به مجلس، گام بلندتر شمخانی می‌تواند خیز بلند برای رقابت بر سر ریاست پاستور باشد. او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۴ در صورت تایید از سوی شورای نگهبان یکی از رقیب‌های جدی برای سید ابراهیم رئیسی باشد
دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که انتخابات آینده به شکست کشانده شود و ۲ سناریوی تحریم انتخابات توسط مردم و کاهش مشارکت را در دستور کار قرار دارد.
امیرحسین مدرس خیابانی نیز برای این کرسی به عنوان گزینه‌ای مهم مطرح است. فارغ از آنکه رئیسی چه کسی را برای وزارتخانه صمت در نظر دارد، آنچه مهم است ریل‌گذاری درست در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت است.
اینجا ویترین است. تصمیمات را در یک جا‌هایی می‌گیرند و می‌خواهند بقیه‌ی گروه‌ها هم با آن باشند. این‌ها را ما بار‌ها گفته‌ایم. بعد آنجا وقت‌تلف کردن است. کار حزبی ما عقب می‌ماند. الان الکی حزب‌ها در آنجا ضعیف می‌شوند. کاری هم پیش نمی‌رود. در هر صورت؛ من کاری به آن ندارم و این یک بحث جدایی است. ولی تقریبا ما ۱۵ سال وقت گذاشتیم تا این نقد اتفاق بیفتد؛ ولی متاسفانه نشد.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
دو کارشناس بازار سرمایه با اشاره به استراتژی مناسب‌ پایداری برای سهامداران در موقعیت فعلی درباره چیدمان سبد سهام و صنایع مورد اقبال توضیحاتی ارائه کردند.
هم اسرائیل و هم جامعه جهانی، نسبت به تبعات هر گونه اقدام نظامی علیه ایران واقف هستند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که ایران در شرایطی فعلی، عراق سال ۱۹۹۱ یا افغانستان ۲۰۰۱ و حتی بغداد سال ۲۰۰۳ نیست که بتوان به آسانی در میدان نظامی به پیروزی دست پیدا کرد. هم در سطح نظامی مستقیم و هم در سطح نیابتی، جمهوری اسلامی ایرانی از توانایی مانور قابل توجهی برای پاسخ‌گویی برخوردار است. حتی در بدبینانه‌ترین حالت، ایران توانایی ورود به یک درگیری تمام‌عیار کوتاه مدت را دارد
روز جمعه هفتم بهمن ماه یک مهاجم به نام یاسین حسین‌زاده با سلاح کلاشنیکف به سفارت جمهوری آذربایجان حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر از ماموران امنیتی این سفارت کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. انگیزه مهاجم شخصی اعلام و گفته شده که برای بیرون آوردن همسر خود از سفارت دست به این اقدام زده است.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد کشورهای غربی در مجمع جهانی اقتصاد در داوس انتقاد کرد.
اقدام روسیه در حمله به اوکراین نوعی عبور از خط قرمز‌های بین المللی بود با این حال، آنچه در میدان جنگ به نفع ملت‌هاست، تکیه بر عقل و منطق و محاسبات عینی، و نه صرفِ احساسات است. مساله‌ای که اوکراینِ امروز باید مد نظر داشته باشد و روی حمایت‌های بلندمدت اروپا و به ویژه آمریکا از خود قمار نکند.
کارشناسان و تحلیلگران سیاسی معتقدند در سال ۲۰۲۳ احتمال آغاز جنگ اتمی با توجه به خطر ناشی از درگیری ها در پنج نقطه از جهان افزایش می یابد.
کارشناسان و تحلیلگران سیاسی معتقدند در سال ۲۰۲۳ احتمال آغاز جنگ اتمی با توجه به خطر ناشی از درگیری ها در پنج نقطه از جهان افزایش می یابد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا مشابه امیکرون پایین است، در عین حال به سرایت‌پذیری بالای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به رفت‌وآمدها و مسافرت‌ها باید نظارت و کنترل کافی از مبادی مرزی صورت گیرد؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند جرقه‌ای از افزایش ابتلا به بیماری در کشور باشد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: BQ ۱ هم درست مانند سویه BA ۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روز‌های آتی با افزایش موارد مواجه شویم.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید حسن یزدانی حتماًَ طوری زندگی کرده که توانسته ۸ مدال جهانی و المپیک به دست بیاورد.
سرمربی تیم امید تکواندو تاکید کرد: با توجه به زمان محدود باقی مانده تا مسابقات جهانی مکزیک شرایط حضور او در تیم ملی مهیا نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ