اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند، اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است؛ و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهر‌های دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.
متهم گلوانی به لحاظ عجز از تودیع وثیقه در زندان به سر می‌برد و به دلیل بیماری خونی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفت، ولی متأسفانه به دلیل شدت بیماری فوت می‌کند.
متهم گفت: هیچ راه گریزی نداشتم، چون آن‌ها چند نفر بودند و به صورتم اسپری فلفل پاشیدند. من هم با چشمانی بسته، چاقو کشیدم و بی هدف به طرف آن‌ها حمله ور شدم که در نهایت فهمیدم دو نفر از آنان به قتل رسیده اند و یک نفر دیگر هم در بیمارستان بستری شده است.
یکی از مباحثی که هر ساله توسط مقام معظم رهبری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد بحث رونق تولید و اشتغالزایی است، بنابراین برای تحقق این مهم بانک‌ها می‌توانند با ارائه تسهیلات بانکی در راستای گردش چرخه تولید ورونق کسب وکار و مهار تورم کمک کنند.
بستنی زعفرانی یکی از انواع بستنی‌های سنتی ایرانی است که بسیار محبوب و پر طرفدار است و شما می‌توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید.
کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد:‌مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود و در حال حاضر ۴۶.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهی برای لیگ برتر فوتبال مورد تایید دپارتمان صعود مجوز حرفه‌ای آسیا قرار گرفت.
متهم گفت: من همین الان هم اگر بدانم شغلی ندارم و پولی نیست، به محض اینکه در زندان به رویم باز شود و بیرون بروم، اولین خودرویی که ببینم به سمتش می‌روم و سرقت می‌کنم. همیشه همین بوده. آخرین بار دو ماه پیش از زندان آزاد شدم و پنج دقیقه بعد از آزادی دست به سرقت از خودرو زدم.
علاوه بر ریشه‌کن کردن باتری‌ها در اندروید و iOS، می‌توانید ویژگی‌های مختلفی را نیز فعال کنید که برای صرفه‌جویی در مصرف باتری به کار می‌روند. این ویژگی‌ها می‌توانند زمانی فعال شوند که سطح باتری گوشی شما به سطح خاصی کاهش یابد یا به صورت دستی فعال شوند.
مهدی طارمی نقش بزرگی در پیروزی ایران داشت. او عامل اخراج گلر ولز بود و پاس گل دوم را نیز داد.
آیدین مولازاده، حقوقدان حوزه پزشکی درباره ورود گارد ویژه و نیرو‌های امنیتی به بیمارستان گفت: «اگر نیرو‌های امنیتی حکم قضایی داشته باشند، ورودشان به بیمارستان قانونی است. اما نحوه ورود مهم است، چون احتمال دارد مشکل بیمارانی که به دلیل مشکل قلبی، ریوی و... بستری هستند، تشدید شود. اگر قانون را هم کنار بگذاریم، این نحوه ورود به بیمارستان‌ها اخلاقی هم نیست. البته من تحقیق کردم و متوجه شدم ورود گارد ویژه به این شکلی که این افراد ادعا کرده‌اند، صورت نگرفته است. اما در هر حال در قسمت پشتی بیمارستان سینا این اتفاق رخ داده است.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: آگاه سازی و آموزش مقوله‌هایی هستند که می‌توانند در بلندمدت از میزان خسارت‌های تحمیل شده به جامعه کم کنند.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:یکی از رسالت‌های مهم ما ،ایجاد بستری مناسب برای تغییر بنیادین در نظام حکمرانی در حوزه محیط زیست است.
از بین ۱۶ تیم لیگ برتری، پنج تیم هیچ شکستی را در فصل جدید تجریه نکرده‌اند.
متهم گفت: به بهانه اینکه مریض داریم که در بیمارستان بستری است و از شهرستان آمده‌ایم و جایی برای ماندن نداریم، خانه را اجاره می‌کردیم. نیمه شب با خودروی وانتی که از قبل تهیه کرده بودیم سراغ خانه اجاره شده می‌رفتیم و وسایل را تخلیه می‌کردیم و در بازار با کمترین قیمت به فروش می‌رساندیم.
این اتفاق مثل هر تغییر نگرش اجتماعی دیگری در بستری از زمان رخ داد. تا سال‌ها ورزش زنان تنها کادر کوچکی از گزارش‌ها را، آن‌هم بدون عکس به خود اختصاص می‌داد. بعد کم‌کم عکس سه در چهار ورزشکاران به آن اضافه شد. بعد عکس‌ها و گزارش‌ها فضای بیشتری را به دست آوردند تا بالاخره به جایی برسیم که ورزش زنان هم به موضوعی عادی در جامعه تبدیل شود. این مسأله برای همه زنان ورزشکار مهم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ