کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد:‌مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود و در حال حاضر ۴۶.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
بازار آتی بیت‌ کوین به کدام سمت می‌رود؟
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
صومعه سرا- استاندار گیلان با بیان اینکه بازار برنج استان مدیریت می‌شود، گفت: افزایش بهره وری از مسیر مکانیزاسیون کردن می‌گذرد.
بازار سیاه بلیت دالاس برای اولین بازی خارج خانه مسی
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارز‌های خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: به طور کلی دولت شاید بتواند در کوتاه مدت بر مکانیسم قیمت‌ها تأثیرگذار باشد اما واقعیت این است که دولت در بلند مدت چاره‌ای جز تبعیت از قیمت و بازار را ندارد.
بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، ازجمله بیت‌کوین با ضررهای شدید معامله می‌شوند؛ به‌عنوان مثال در زمان نگارش این مطلب، برخی از سکه‌های برتر ازجمله ریپل و بایننس بیش از پنج درصد در ۲۴ ساعت کاهش یافتند و بیت‌کوین در ۲۴ ساعت کاهش ۷.۸۸ درصدی و اتریوم کاهش ۸.۸۹ درصدی را ثبت کردند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی به جز ارز نیمایی که تامین کننده واردات مواد اولیه ضروری و مورد نیاز جامعه است، باید اجازه مبادله سایر ارزها را در بازار آزاد ندهد.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
رییس کل بانک مرکزی گفت: در هر حال قرار است ارزهای پرطرفدار باتوجه به ذخایر بسیار خوب عرضه شود و قابل استفاده در بازار باشد.
به منظور مدیریت بازار ارز از این پس خرید و فروش ارز به صورت اسکناس سایر ارزها بجز دلار و یورو واجد شرایط مهلت زمانی نیست.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز نرخ رسمی ارزهای مهم در بازار کاهش یافت.
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
فرمانداری ایالت کالیفرنیا صبح امروز به دلیل شیوع آبله میمون در این ایالت، وضعیت اضطراری در آنجا اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ