دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل، آخرین مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در ملاقات با «لیو جیان چائو» وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین، با وی در خصوص راه های گسترش روابط و اجرای توافق های میان دو کشور گفتگو کرد.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: تاکنون تا ماده ۳۹ این لایحه به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده است و ان‌شاءالله باقی مواد نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تاکنون تا ماده ۳۹ لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، به تشریح جزئیاتی از مواد مصوب پرداخت.
مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن ژاندارمری که بیش از ۴ سال از زمان رسیدگی به آن گذشته گفت: این پرونده به هیات کارشناسی دادگستری ارجاع شده است.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده اراضی ژاندارمری توضیحاتی داد.
باشگاه سپاهان به زودی قرارداد جدید مهاجم جدید و بازیکن سابق پرسپولیس را ثبت می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: وضعیت تولید سوخت در پالایشگاه‌های ده‌گانه از ابتدا سال تاکنون حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است و این میزان افزایش در مرداد به ۱۶ درصد رسیده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
آخرین وضعیت کرونا در ایران
آخرین وضعیت کرونا در کشور با حضور معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
آخرین وضعیت رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی مقابله با کرونا در کشور
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
شیراوژن به وضعیت شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود، ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ