آن‌ها که از گذشته اختلافات پنهانی داشتند با نیش و کنایه با هم صحبت می‌کردند تا جایی که دیگر افراد حاضر در جلسه خواستار پایان درگیری هایشان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با خبرنگاران و هواداران درباره مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد و البته درگیری لفظی هم پیدا کرد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
تنش بین ماسیمیلیانو آلگری و پل پوگبا در لحظاتی از بازی یووه و آتالانتا بالا گرفت و هافبک فرانسوی به مربی‌اش که دایم داد و بیداد می‌کرد، گفت :«آرام باش!»
در شرایطی که ذبیح الله پورشیب بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی خدابخشی و بابان شده بود، مهدی خدابخشی شدیدا به وی معترض شد.
مهدی چمران خطاب به آقای صادقی گفت: شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. و احمد صادقی در پاسخ گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
دادستان همدان با تکذیب این ادعا که موضوع نزاع بر سر حجاب بوده است گفت: ماجرای رخ داده به دنبال درگیری لفظی و سپس فیزیکی در نحوه پذیرایی در محل بوده و از آنجا که حین درگیری روسری از سر متهمان می‌افتد.
دیدار امشب ناپولی و میلان با تنش‌های زیادی همراه بود و در پایان مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی در تونل ورزشگاه با پائولو مالدینی، مدیر میلان، درگیری لفظی پیدا کرد.
قضیه رسوایی داوری بارسلونا که چند روزی است افشا شده، بهانه‌ای برای مشاجره ایکر کاسیاس و جرارد پیکه در برنامه زنده کینگزلیگ شد.
دو بازیکن آلومینیوم در خلال بازی برابر تراکتور با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
در دقایق پایانی بازی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال مربیان دو تیم با همدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در حالی تمام شد که در پایان بازی دو استقلالی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی – ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.
در اواسط نیمه دوم زمین خوردن شجاع خلیل زاده به زعم اروگوئه‌ای با اتلاف وقت همراه شد که درگیری لفظی چند لحظه ای را بین بازیکنان دو تیم شکل داد.
کیانوش رستمی و علی هاشمی در تمرین تیم ملی وزنه‌برداری ایران، درگیری لفظی پیدا کردند.
در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.
روی کین و یورگن کلوپ که دو سال پیش درگیری لفظی تندی داشتند، امشب در اولدترافورد با هم آشتی کردند.
دو جودوکار تیم ملی ابتدا با یکدیگر مشاجره لفظی می‌کنند و در ادامه درگیری فیزیکی میان آن‌ها به جایی می‌رسد که در حضور ورزشکاران خارجی، با صندلی و دیگر وسایل سالن غذاخوری به جان هم می‌افتند.
بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، از اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس از ابتدای تیرماه تا پایان امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ