تنش بین ماسیمیلیانو آلگری و پل پوگبا در لحظاتی از بازی یووه و آتالانتا بالا گرفت و هافبک فرانسوی به مربی‌اش که دایم داد و بیداد می‌کرد، گفت :«آرام باش!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
شجاعیان می‌گوید درگیری لفظی حامد لک با سکوها اتفاقی عادی در فوتبال بوده است‌.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با خبرنگاران و هواداران درباره مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد و البته درگیری لفظی هم پیدا کرد.
در شرایطی که ذبیح الله پورشیب بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی خدابخشی و بابان شده بود، مهدی خدابخشی شدیدا به وی معترض شد.
مهدی چمران خطاب به آقای صادقی گفت: شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. و احمد صادقی در پاسخ گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی، پس از پایان آخرین تمرین یوونتوس، لئاندرو پاردس با مکس آلگری تنش لفظی شدیدی پیدا کرد.
دیدار امشب ناپولی و میلان با تنش‌های زیادی همراه بود و در پایان مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی در تونل ورزشگاه با پائولو مالدینی، مدیر میلان، درگیری لفظی پیدا کرد.
قضیه رسوایی داوری بارسلونا که چند روزی است افشا شده، بهانه‌ای برای مشاجره ایکر کاسیاس و جرارد پیکه در برنامه زنده کینگزلیگ شد.
سرمربی پیکان با مربی استقلال درگیری لفظی پیدا کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در جریان بازی شب گذشته تیمش برابر فیورنتینا با یکی از هواداران درگیری لفظی پیدا کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
دانیل مدودف در اولین مسابقه اپن استرالیا با یک تماشاگر رفتار بی‌ادبی از خود نشان داد.
ابرستاره پرتغالی با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک میزگردی درباره این انتقال بزرگ صحبت کرد.
خبرنگار طرفدار النصر ادعای عجیبی را در تلویزیون سعودی در زمینه کریستیانو رونالدو کرد.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
یکی از صحنه‌های جنجالی دربی اخیر، درگیری لفظی یحیی گل‌محمدی با ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال بود.
یان فرتونگن، مدافع بلژیک، طعنه سنگینی به ادن هازارد و کوین دی بروینه زد تا مشخص شود جو این تیم چندان آرام نیست.
درگیری لفظی ساعی و تعلیق ازسوی فدراسیون جهانی تکواندو
آن‌ها که از گذشته اختلافات پنهانی داشتند با نیش و کنایه با هم صحبت می‌کردند تا جایی که دیگر افراد حاضر در جلسه خواستار پایان درگیری هایشان شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگسازی/ کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فارس/ سردسته باند سارقان خشن در ایستگاه مرگ/ ۶ کشته در سقوط مرگبار وانت مزدا به دره/ قاتل افسر پلیس دستگیر شد/ سرقت گوشی به سفارش مالخر/ متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!/ همدستی مادر و پسر برای قتل پدر
ماجدی ابتدا قصد نداشته اسکوچیچ را به حضور بپذیرد و اعلام کرده به حدی از دست او به خاطر مصاحبه های پخش شده از تلویزیون شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلاً با او روبرو نشود
رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد خبر جنجال در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام و «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی»، این خبر را قویاً تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ