معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، از اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس از ابتدای تیرماه تا پایان امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
صادقی گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
جوکار از آغاز مرحله نخست طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی مختار خبر داد و گفت:حفاری نخستین چاه ارزیابی در این میدان گازی به زودی آغاز می شود.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی کاراته مردان، گیلان با کسب یک طلا و دو نقره عنوان قهرمانی را به دست آورد.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم‌شیر گچساران روز دوشنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات آبگیری این سد گفت: مرحله نخست آبگیری با حجم ٣۵٠ میلیون متر مکعب با موفقیت انجام شد.
اسامی خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش سامانه یکپارچه که مرحله نخست آن از امروز آغاز شده، اعلام شد.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو مردان مشخص شد.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها به پایان رسید.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در روزهای پایانی اسفند برگزار خواهد شد.
برنامه دور نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران مشخص شد.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امشب (چهارشنبه 25 آبان) برگزار شد و 16 تیم صعود کننده حریفان خود را شناختند.
تیم های حاضر در رقابتهای اینلاین هاکی طی دو روز رقابت مرحله نخست لیگ این رشته را پشت سر گذاشتند.
مرحله نخست لیگ برتر اینلاین هاکی مردان برگزار شد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی اضطراری به همدان به اتمام رسیده و این پروژه در حال حاضر در مرحله تست تأسیسات و رفع نواقص موجود است.
با پایان یافتن مرحله نخست سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، نفرات برتر دو بخش امتیازی و کوهستانی مشخص شدند.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
مراسم رونمایی مرحله نخست ناوگان حمل و نقل شهری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ