روی کین و یورگن کلوپ که دو سال پیش درگیری لفظی تندی داشتند، امشب در اولدترافورد با هم آشتی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
علیرضا دبیر بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سید حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.
ساسان انصاری و کمال کامیابی‌نیا در یک بازی دوستانه باهم برخورد کردند.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.
بنیان گذار و اولین شاه قاجار گفت: ارباب زراعت و فلاحت باید چنان باشد که هر ده خانه را یک دیگ نباشد تا به جهت طبخ آشی یک روز به عطلت و انتظار بسر برند و الا رعیتی نکنند و نقصان در ملک روی کند.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
‌پاکو‌ خمس برای سمت راست دفاعی تیمش در فصل آتی روی مهدی شیری حساب باز کرد.
ماهیت حقوقی معاملات فردایی (کاغذی یا فیزیکی) در واقع شرط‌بندی بر روی تغییرات آتی نرخ طلا، سکه و ارز می باشد که با چهار چالش اخلال در نظام اقتصادی، فرارمالیاتی، قمار و ... مواجه است.
چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
ژوائو کانسلو که به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن منتقل شده دیروز در زمان ورود به ورزشگاه اتحاد از قدم گذاشتن روی آرم باشگاه سیتی خودداری کرد تا نشان دهد برای باشگاه اصلی‌اش احترام زیادی قائل است.
با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی، بحث زیادی درباره آینده نیمکت گل گهر سیرجان در فصل آتی شکل گرفته است.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اعلام فهرست نهایی ۱۶ بازیکن اعزامی به تایلند،برنامه های آتی این تیم را هم تشریح کرد.
یک تولیدکننده پارچه‌های آنتی باکتریال با ایده ای فناورانه، به جای آغشته کردن سطح پارچه به مواد نانویی، مواد نانویی را به تار و پود پارچه وارد کرده تا خاصیت نانو از بین نرود.
لیکوپن یک آنتی اکسیدان است که گوجه فرنگی را قرمز می‌کند، اما از پوست آن در برابر اشعه فرابنفش نیز محافظت می‌کند. زمانی که لیکوپن روی پنل‌های خورشیدی پروسکایت اعمال می‌شود، می‌تواند آن‌ها را از تخریب ناشی از اشعه فرا بنفش محافظت کند و دوام آن‌ها را افزایش دهد. این رنگدانه همچنین جریان الکتریکی را در صفحات خورشیدی پروسکایت بهبود می‌بخشد.
پس از سال‌ها شکست پژوهشی پژوهشگرانی که بر روی زوال عقل کار می‌کنند در مورد یک داروی آنتی بادی تازه به نام «لکانماب» هیجان زده شده اند. هیچ کس انتظار ندارد که این دارو روند زوال شناختی را متوقف سازد. با این وجود، حتی در صورت کمک به کُند کردن روند بیماری نیز ساخت این دارو یک پیشرفت خواهد بود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
رئیس پارلمان عراق از اقدامات پیش روی این کشور برای حفظ حاکمیتش سخن گفت.
مهدی آیتی ضمن برشمردن آثار مثبت احیای برجام تاکید کرد که امضای توافق روی کاغذ کافی نبوده و باید به بهره‌بردای موثر و استفاده از همه ظرفیت‌های آن بود.
آرشیو سریال جیران با پیگیری شاکی خصوصی در اجرای قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان از روی پلتفرم فیلیمو حذف شده است/ جلسات متعددی جهت صلح و سازش در دادسرا برگزار اما طرفین به توافق نرسیدند/ هیئت کارشناسی ۳ نفره نظر خود را طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌کند
قیمت طلای جهانی با افزایش بازدهی خزانه‌داری قبل از انتشار داده‌های تورم ایالات‌متحده کاهش می‌یابد.
رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ