در دقایق پایانی بازی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال مربیان دو تیم با همدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
درگیری و ترک زمین در بازی دوستانه استقلال!
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، قصد دارد بار دیگر به پرونده کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ورود کند.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که پس از دو نزاع دسته جمعی و چهار کارت قرمز که فینال بازی‌های جنوب شرق آسیا را مخدوش کرد، در حال بررسی اقدامات خشونت آمیز است. تیم فوتبال اندونزی در پنوم پن، پایتخت کامبوج، تایلند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد، که این دیدار شاهد درگیری بازیکنان و مربیان دو طرف بود.
او به زبان تند و انتقادهای صریح از تیم خودی شهرت دارد و همواره مربیان و بازیکنان و مدیران فعال در استقلال را با نقد خود ، راهنمایی می‌کند. از این نظر در فوتبال ایران نظیری برای حسن روشن پیدا نمی شود که درگیر تعصبات رنگی و دفاع کورکورانه از رنگ مورد علاقه اش نبوده است.
درگیری و زد و خورد شدید مربیان مس شهربابک در پایان بازی با سایپا به اخراج دو مربی این تیم منجر شده است.
درگیری ریکاردو ساپینتو با یکی از اعضای هیئت فوتبال و همینطور یگان ویژه سبب شد حتی پس از سوت پایان مسابقه در کرمان، حواشی مسابقه ادامه‌دار باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه درگیری ها در فوتبال ما به عادت تبدیل شده و با آن زندگی می کند، گفت: مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.
درگیری شدید در دربی حساس دو تیم خودروساز در لیگ نوجوانان بازتاب گسترده‌ای داشته است.
پس از درگیری اعضای کادر فنی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بین دو نیمه اخراج شد!
یک رسانه پرتغالی دلیل عصبانیت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال را در جریان بازی با تیم هوادار و درگیری با دستیارانش را اعلام کرد.
مجادلات لفظی میان ساپینتو با داور مسابقه و مربی گل گهر، در رسانه های پرتغالی بازتاب وسیعی داشت.
روز یکشنبه، توماس توخل و آنتونیو کونته پس از دو درگیری فیزیکی در جریان تساوی دراماتیک ۲-۲ تاتنهام مقابل چلسی در استمفوردبریج از بازی اخراج شدند. این اولین باری نیست که در سال‌های اخیر مربیان لیگ برتر در کنار زمین با هم درگیر می‌شوند
توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند تنها دو مربی لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ