امروز مطالبی همچون تحلیل نماد فملی | در جا زدن برای یک صعود خوب؟، تحلیل لبوتان امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | طرف تقاضا تقویت خواهد شد؟، تحلیل سیستم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | سیستم موفق به عبور از ۶۰۰ تومان خواهد شد؟، مهمترین چالش امروز بورس چیست؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار در بازار توافقی کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طی امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، سهامداران بانک آینده بخوانند، چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه ، مجمع خمحور ۱۴۰۲ | دو خبر خوب برای سهامداران، بیشترین رشد قیمت در این سه نماد، ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت‌ها در راه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
طی روزهای گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس امروز | شاخص سبز می شود یا قرمز؟، بازگشایی دو نماد در بازار پایه، عرضه خودرو در بورس کالا در هاله‌ای از ابهام، بازگشایی این نماد حداکثر تا ساعت ۱۰؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه چند نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
وزیر اقتصاد گفت:سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی اضافه شد که این رقم امسال به ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که بی سابقه است.
وزیر اقتصاد گفت:سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی اضافه شد که این رقم امسال به ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که بی سابقه است.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به مبلغ 660 هزار میلیارد ریال نقطه‌عطفی در تاریخ فعالیت‌ این بانک محسوب می‌شود که با تلاش، تعهد و پشتکار طیف وسیعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و این بانک محقق شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
طی امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تأمین مالی از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزوده شد.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، میزان سرمایه این صندوق در طی ۵ سال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، سرمایه این نماد ۲۰۰ درصد افزایش یافت، سهامداران شستا و فارس بخوانند، دلایل ریزش بورس چه بود؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس کدامند؟، سهامداران شتران بخوانند، نرخ سود بین بانکی چقدر شد؟، تصمیم جدید بانک مرکزی برای کارگزاری‌های بورس، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی یک نماد، بازدهی حدود ۱۰۰۰ درصدی یک نماد بورسی در ۶ ماه، اولین قیمت حمایتی شتران کجاست؟، وراث متوفیان سهام عدالت بخوانند، کدام نماد بانکی در ۶ ماهه عملکرد بهتری داشته است؟، رییس سازمان بورس به مجلس می‌رود؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بیماری تب کریمه کنگو یک بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که عامل آن ویروسی است و اگر هموطنان الزامات بهداشتی را رعایت کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و قابل کنترل و مهار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ