خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که هزینه‌های زیاد باشگاه لیگ برتری غیرقابل قبول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از بی سلیقگی هکر‌ها تعجب کردم، اظهار داشت: با حمله سایبری که به سامانه‌های بنیاد شهید شد فرایند‌های الکترونیکی بنیاد شهید مختل شده و فرایند‌های کاغذی مجددا برقرار شده است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا شدیدترین اتهامات ممکن را علیه خاویر تباس، رئیس لالیگا مطرح کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با ارسال پیامی از وینیسیوس جونیور به دلیل اظهاراتش که علیه خشم ستاره برزیلی رئال مادرید از نژادپرستی تفسیر شده بود عذرخواهی کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به شدت از رفتارهای خاویر تباس انتقاد کرد.
رییس فدراسیون جودو به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید را به خاطر حمله به الکس بائنا از ویارئال محکوم کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره فدراسیون برکنار کند.
رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر به باشگاه رئال مادرید و نیز لالیگا تاخت و گفت که شکایت آنها از روی حسادت و برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسلوناست.
آئورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، از اقدامات فیفا به شدت ناراضی است و معتقد کنترلی باید روی این سازمان وجود داشته باشد.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا که شب گذشته از خوان لاپورتا خواست، در پی رسوایی بارساگیت استعفا بدهد، امروز با پاسخ کوبنده او روبرو شد.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که باشگاه‌های انگلیسی اغلب زیان‌ده هستند و تنها به لطف سرمایه‌گذاری سهامداران خود قدرت خرید بالایی در انتقالات دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری جدی حادثه حمله سارقان به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، از اظهارات وینیسیوس جونیور درباره نژادپرستی در این لیگ بسیار عصبانی است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در تازه‌ترین درگیری لفظی‌اش با خوان لاپورتا به او گفت بهتر است قبل از حمله به دیگران اطلاعاتش را بیشتر کند.
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی در بازی با ملوان گلایه کرد.
رییس شورای اسلامی روستای درفک گفت: زخمی شدگان شامل ۲ پیرمرد، یک مرد میانسال، یک زن و یک پسربچه بودند که برای مداوا به بیمارستان سبزوار انتقال یافتند که گفته می‌شود حال یکی از آنان وخیم است.
رییس پیشین امنیت ملی افغانستان با استناد به منابع اطلاعاتی خود مدعی شد که هواپیما‌های بدون سرنشین آمریکایی بامداد امروز در آسمان کابل دیده شده و چندین منطقه از کابل را مورد هدف قرار دادند.
حمله مجلس به ماجدی: اگر فوتبال با پول دولت اداره شود، چه احتیاجی به رییس فدراسیون است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ