امروز تمرینات پیش فصل بارسلونا شروع شد و بازیکنان تست های بدنی و پزشکی را پشت سر خواهند گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در بازی خانگی با نتیجه 2-0 کادیز را شکست داد و اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.
تا کنون بارسلونا هر بار در ال‌کلاسیکوی دوستانه آمریکا موفق به پیروزی بر رئال شده فصل بعدی قهرمان لالیگا شده است. آیا فصل آینده هم جام قهرمانی لالیگا به بارسا تعلق می‌گیرد؟
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
بدون دخالت VAR یا همان کمک داور ویدیویی در مسابقات لالیگای امسال، جام از دست بارسا خارج می‌شد و رئال مادرید قهرمان می‌شد.
بارسلونا در آخرین بازی فصل با نتیجه 2-1 مغلوب سلتاویگو شد تا موجبات بقای این تیم را فراهم کند.
خوان لاپورتا در ضیافت شام قهرمانی بارسا از بازیکنان خواست که فصل بعد برای قهرمانی اروپا بجنگند.
بارسلونا بدون کسب پیروزی در دربی کاتالونیا هم می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
بارسلونا نه فردا که همین امشب نیز می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
روزنامه‌های امروز اسپانیا تیتر اصلی‌شان را به پیروزی شاگردان ژاوی هرناندز مقابل اوساسونا و نزدیک شدن به عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین شکست رئال برابر سوسیداد اختصاص داده‌اند.
رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 از سد رئال مادرید گذشت تا بارسلونا آماده برپایی جشن قهرمانی لالیگا شود.
بارسلونا با غلبه بر اسپورتینگ دی اوئلوا در خانه قهرمان لیگ شد.
پیروزی دیشب بارسا برابر رئال بتیس، این تیم را یک قدم دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر کرد و آبی و اناری‌ها احتمالا در هفته 35 برابر رئال سوسیداد می‌توانند قهرمانی را جشن بگیرند.
روزنامه‌های اسپانیایی تمایل دارند بارسلونا را به عنوان قهرمان زودهنگام مسابقات لالیگا معرفی کنند.
رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.
لوکاس واسکز پس از شکست خانگی برابر ویارئال اعتراف کرد که شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا از بین رفته و باید روی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری تمرکز کنند.
تونی کروس به طور کامل از قهرمانی لالیگا ناامید نشده و تاکید کرد که کار برای بارسا را تا جایی که امکان دارد، سخت خواهند کرد.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
سرمربی تیم ملی آرژانتین در بازگشت به شهر محل سکونتش در اسپانیا، با استقبال گرمی مواجه شد.
پدری، هافبک جوان بارسلونا، تاکید کرد که در فصل جاری باید قهرمان لالیگا شوند و با سبک و فلسفه همیشگی بارسا به این موفقیت خواهند رسید.
روبرت لواندوفسکی تردید ندارد که بارسا می تواند در پایان فصل بالاتر از رئال قهرمان لالیگا شود. او همچنین گفت که پیوستنش به بارسا به خاطر توپ طلا نیست.
آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا، هیچ تردیدی ندارد که این تیم در فصل جاری می تواند بالاتر از رئال قهرمانی لالیگا را کسب کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
گری لینه‌کر معتقد است که رئال نمی تواند مثل فصل قبل بدرخشد و بارسا شانس خوبی برای قهرمانی در لالیگا خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ