خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، تایید کرد که بر اساس قوانین لالیگا، نمی توانند در انتقالات زمستانی بازیکن جدید بخرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در بازی خانگی با نتیجه 2-0 کادیز را شکست داد و اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.
خوان لاپورتا انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را خبری خوب برای لالیگا عنوان کرد.
امروز تمرینات پیش فصل بارسلونا شروع شد و بازیکنان تست های بدنی و پزشکی را پشت سر خواهند گذاشت.
درحالیکه برنامه مسابقات فصل آینده لالیگا اعلام نشده است رسانه‌های اسپانیایی به برنامه دو هفته اول رقابتها دست پیدا کردند.
خوان لاپورتا از ایجاد رابطه دوستانه دوباره میان باشگاه بارسلونا و لالیگا خبر داد.
از فصل بعد نام لالیگا دیگر لالیگا سانتاندر نخواهد بود و لیگ برتر فوتبال اسپانیا پس از عقد قرارداد با EA Sports، تغییر نام می دهد.
قرعه کشی فصل 24-2023 دقایقی پیش به انجام رسید و ال کلاسیکوی رفت در هفته یازدهم و به میزبانی بارسلونا خواهد بود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره آینده کیلیان امباپه پیش بینی می‌کند این بازیکن پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.
لالیگا برنامه مالی بارسا را تایید کرد تا این تیم رسما وارد بازار نقل و انتقالات شود. حالا توجه همه به بارسلونا و مسی است: آیا او به باشگاه سابقش برمی‌گردد؟
بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا، تاکید کرد از هیچ تلاشی برای توسعه فوتبال عراق دریغ نخواهد کرد.
لالیگا در قرن بیست و یکم حاکم بلامنازع رقابتهای اروپایی بوده و تعداد قهرمانی تیمهای این لیگ در اروپا نسبت به قهرمانی‌های نزدیک‌ترین رقیب‌شان، لیگ برتر انگلیس، 35 به 13 بوده است.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
لالیگا در عرض چند سال رونالدو، نیمار، لوییس سوارس و مسی را از دست داده تا ماشین گلزنی که باعث جذابیت این مسابقات شده بود، از کار بیفتد.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، زننده تک گل 3 امتیازی بازی بود تا رتبه چهارم تیمش در لالیگا را حفظ کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، به انتقادات وینیسیوس بعد از بازی با والنسیا واکنش نشان داد.
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرنگیتو، خبر از پیشرفت مذاکرات لیونل مسی و بارسلونا داد و گفت لالیگا تنها مانع فعلی بازگشت فوق ستاره به جمع آبی و اناری‌هاست.
ژاوی از یک برنامه تلویزیونی که ادعا کرده بود قهرمانی در لالیگا به خاطر بی انگیزگی رئال ساده‌ترین کار ممکن است، شدیدا گلایه کرد.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است کیلیان امباپه باید به رئال می رفت و تصمیم او برای تمدید با پی اس جی درست نبود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، رئال مادرید را شانس اول قهرمانی لالیگا می‌داند. او تایید کرد که میرالم پیانیچ فصل جاری در بارسا خواهد ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ