رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به تقارن فردا با بیست و یکمین سالگرد تأسیس حزب حاکم عدالت و توسعه در این کشور گفت: مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آتی هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
رئیس کمیته داوران پس از پایان جلسه هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، آیا واشنگتن به دنبال صدور قطعنامه‌ای سرزنشی در جلسه آتی شورای حکام آژانس خواهد بود یا نه، گفت که واشنگتن از این گزارش مطلع است، اما نمی‌تواند درباره جزئیات گزارشی که به طور عمومی انتشار نیافته است، نظری ارائه دهد.
بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
مهدی تارتار وعده داد که تیمش مقابل سپاهان نمایش سرسختانه‌ای را ارائه کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وظیفه ما در دولت این است که بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم و دولت مصمم است که این کار را انجام دهد.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید تیمش مصمم و با اراده مقابل کرواسی به میدان می‌رود.
فرناندوس سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی مقابل اروگوئه و صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت تیمش در ادامه راه خود در این تورنمنت کاملا مصمم است.
لائوتارو مارتنیز با فرم بسیار خوبی به جام جهانی قطر رسیده است.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.
شاگردان ساکت الهامی تلاش می‌کنند پیش از تعطیلات لیگ استقلال را به چالش بکشند.
استفانو پیولی، مربی میلان، معتقد است که بازی فردا برابر یوونتوس ارزشی فراتر از سه امتیاز دارد و گفت که تیمش باانگیزه و مصمم برای پیروزی است.
رئیس پارلمان صربستان در دیدار معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: صربستان مصمم به توسعه و ارتقای روابط همه‌جانبه با ایران است و همکاری‌های پارلمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.
معاون اول رییس جمهور گفت: ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه همکاریهای ایران و آذربایجان در بخش حمل و نقل وجود دارد و تهران مصمم به تقویت همکاری‌های خود با باکو است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
حجت‌الاسلام درویشیان گفت: رئیس جمهور پرونده‌ای را در مورد افزایش قیمت دارو و کمبود به ما ارجاع دادند و ما آن را مفصل بررسی کردیم و پیشنهادهای اصلاحی که عمدتا ساختاری هستند، دادیم.
وزیردفاع چین اعلام کرد که تایوان بخش جدایی ناپذیر این کشور است و مسائل آن در حیطه امور داخلی چین قرار دارد.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: دولت مصمم به اصلاح نظام بانکی است.
رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس حزب عدالت و توسعه، تاکید کرد که سران این حزب مصمم به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2023 هستند.
سرقت های سریالی برای اجاره ویلا و خودروی لوکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ