نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به زودی برگزار خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حقابه ایران از رودخانه هیرمند در شورای امنیت ملی طرح می‌شود و طرف مقابل به دنبال رهاسازی حقابه ایران نیست.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نشست کشاورزی قراردادی محصولات زراعی از حمایت مادی و معنوی این کمیسیون در برنامه هفتم توسعه از امنیت غذایی و کشاورزان خبر داد.
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه در رابطه با نوسانات ارز داشتیم سه عضو اقتصادی دولت که در رابطه با بازار ارز مسئولیت دارند به مجلس آمدند، یعنی آقایان مخبر، خاندوزی و فرزین. اما خب مسئولان برنامه آنچنانی نداشتند، یعنی یک برنامه منسجم که بتواند ما را از این وضعیت نجات دهد و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم، نداشتند.
دهمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در تهران برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با معاون هماهنگ‌کننده ارتش، گفت: ما باید توانمندی خود را در حوزه دریا افزایش دهیم.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی: وضعیت بودجه در بخش کشاورزی اسفناک است. مشکل مردم با افزایش بودجه حوزه فرهنگ حل نمی‌شود. بودجه ۱۴۰۲ امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق با وجود تورم بیش از ۴۰ درصد عادلانه نیست
سومین کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه ظهر امروز در تهران برگزار شد که به دلیل محتوای مذاکرات و بحث های عملیاتی و اجرایی که درآن مطرح شد، مسائل مهمی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سومین نشست کمیسیون عالی مشترک ایران و روسیه
سومین نشست کمیسیون عالی همکاری‌های پارلمانی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران و دومای دولتی مجلس فدراسیون روسیه دقایقی قبل با حضور رئیس مجلس و رئیس دومای روسیه آغاز شد.
نشست مشترک دیوان عدالت اداری با کمیسیون اجتماعی مجلس، سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
نشست مشترک دیوان عدالت اداری با کمیسیون اجتماعی مجلس، سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جلسه طرح سوال ۲ نفر از نمایندگان از وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی برگزار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست و برخاست برخی از مقامات غربی با دشمنان ایران و منافقین اقدام درستی نیست و این اقدامات را فراموش نخواهیم کرد.
نشست کارگروه‌های شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با حضور کارشناسان گروه‌های مختلف کاری برای بررسی ظرفیت‌های همکاری دوجانبه در روسیه آغاز به‌کار کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم آنکه برای شخص «فاطمی امین» احترام قائل هستم اما شرایط وزارت صمت اصلاً خوب نیست، از این رو مجلس به وضع مبهم وزیر صمت رسیدگی خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم آنکه برای شخص «فاطمی امین» احترام قائل هستم اما شرایط وزارت صمت اصلاً خوب نیست، از این رو مجلس به وضع مبهم وزیر صمت رسیدگی خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ما معتقد به لزوم خودکفایی در محصولات اساسی از جمله گندم هستیم، اما راه خودکفایی این محصولات، ایجاد محدودیت شدید برای محصولات جالیزی نیست.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ