نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه ششم تیر ماه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
طرح قانونی بانکداری مرکزی با حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع بررسی شد.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست آقای باهنر، نایب رئیس این کمیسیون، تشکیل جلسه داد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست«محمد باقر قالیباف» آغاز شد و ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد: دولت و مجلس برای تقویت طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که هم‌اکنون مراحل بررسی خود را در مجلس می‌گذراند، همکاری می‌کنند.
نایب رئیس مجلس گفت: اگر بررسی طرح بانکداری اسلامی به پایان برسد فردا مجلس جلسه علنی ندارد.
نایب رئیس مجلس گفت: اگر بررسی طرح بانکداری اسلامی به پایان برسد فردا مجلس جلسه علنی ندارد.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح بانکداری اسلامی مصوب کردند؛ هرگونه انتشار خبر کذب درخصوص «اشخاص تحت نظارت» توسط رسانه‌ها یا سایر اشخاص، به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی، جرم محسوب می‌شود.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح بانکداری اسلامی، اظهارات دو نماینده مجلس با یکدیگر حاشیه‌ساز شد.
نمایندگان مجلس با دو شیفته شدن جلسه علنی امروز مجلس برای بررسی طرح بانکداری اسلامی موافقت کردند.
جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ادامه گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را در دو نوبت صبح و عصر بررسی می کنند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود به بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران خواهند پرداخت.
سال‌ سیاه ۱۳۹۹ هیچگاه از خاطر سهامداران بورسی پاک نخواهد شد. همان سالی که بورس روی دور بیماری افتاد و صعود غیرمنطقی آن آغاز شد و بسیاری از مردم با امید کسب سودهای آنچنانی و با اعتماد به صحبت برخی مسئولان، نه تنها نقدینگی بلکه بسیاری از سرمایه‌های خود را به این بازار سپردند و سپس به تماشای سوختن آن نشستند!
افزایش نرخ تورم در آمریکا، قیمت نفت را در معاملات بازار‌های جهانی کاهش داد، اما با این حال، هر بشکه نفت با قیمت ۱۲۲.۱ دلار فروخته شد.
رئیس کمیته معدن مجلس، دلایل صادرات ۹۰ درصد مس کاتد تولید داخل علیرغم نیاز داخلی توسط مدیران شرکت ملی مس را تشریح کرد.
رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ