تیم ملی فوتبال ایران که در دوحه بسر می برد، امروز در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی به مصاف تونس می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.
معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
آخرین تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از بازی با کره جنوبی برگزار شد.
حضور همبازی کریس رونالدو در ترکیب ازبکستان یکی از اتفاقات جذاب فینال تورنمنت کافا خواهد بود.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عربستان سعودی در یک گفتگوی تلفنی آخرین وضعیت توافقات مشترک دو کشور در پکن را مرور کردند.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
روابط کنونی ایران و روسیه هنوز دقیقا گرم نیست. این رابطه بیش‌تر شبیه یک شراکت تجاری است تا یک دوستی واقعی. با این وجود، علیرغم آن که هنوز فاصله زیادی تا ایجاد اتحاد رسمی بین ایران و روسیه وجود دارد همکاری دو کشور با یکدیگر می‌تواند بسیار موثر باشد.
نسبت دادن یک نام خانوادگی به هر ایرانی، از سال ۱۳۱۳ به صورت قانون مدنی درآمد و اجباری شد و از آن زمان، به مرور، برای تمام اتباع ایران، نام خانوادگی انتخاب شد. نام خانوادگی از پدران و اجداد افراد به عنوان یک ارثیه به آن‌ها می‌رسد، اما چنانچه نیاز به تغییر یا اصلاح در آن باشد، راه به شرط ادله کافی و طی روند قانونی باز و امکان پذیر است.
مسئله این است که انگلیسی‌ها نگاه‌شان نگاه کنترلی است و در کنترل جهانی بخشی از سیاست بین‌الملل و متحد آمریکا هستند. امروز انگلیس محور و موتور سیاست اروپایی است و فضای برجام که شکل گرفت هم از فضای انگلیس آغاز شد. تروئیکای اروپایی سال ۲۰۰۳ هم باز با نقش‌آفرینی انگلیس شکل گرفت. خیلی از مواقع بوده که ما روابط‌مان را با انگلیس قطع کرده‌ایم، اما انگلیسی‌ها روابط‌شان را قطع نکردند. مسئله امروز انگلیس موضوع محدودسازی قدرت ایران است.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
فرزاد جعفری می‌گوید هوادار برای کسب سه امتیاز وارد بازی با استقلال شده بود اما روی بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: امروز معیار انسانیت و مسلمانی، موضع ما در قبال ملت فلسطین است.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ