اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«تنها هزینه ای که از طرف صداوسیما برای اعزام ما انجام شد، هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به دوحه (پرواز ایران ایر) بود که هزینه آن را نیز در ابتدای سفر توسط خود ما پرداخت شد که البته بعدا توسط صداوسیما جبران شد.»
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
وزیر کشور در مورد پی‌گیریِ محاکمه شکنجه گران دوران پهلوی گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند و جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند.
سرمربی جدید تیم ملی قطر اولین اظهار نظر خود بعد از امضای قراردادش را انجام داد.
صعود تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا همه پروازهای برنامه‌ریزی شده از این کشور به مقصد قطر، در مدت کوتاهی به اتمام برسد.
مراکش ۱۳۰۰۰ بلیت رایگان برای هواداران و ۳۰ پرواز چارتر برای بازی نیمه‌نهایی جام‌جهانی مقابل فرانسه ترتیب داد.
هواداران مراکشی برای دیدن بازی تیم ملی کشورشان با فرانسه در نیمه نهایی به دوحه خواهند رفت.
بررسی پروازهای جام جهانی از ۳ شهر قشم،کیش و تهران به دوحه نشان می‌دهد به غیر از تهران که به صورت روزانه پرواز به دوحه دارد، تعداد پروازها از کیش محدود و هنوز درگاه فروش از قشم باز نشده است.
نخستین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه برای انتقال هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شد.
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و انجام تشریفات بدرقه راس ساعت ۱۷ به سمت دوحه پرواز کرد.
تیم ملی تا دقایقی دیگر با پرواز هواپیمایی قطر تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پرواز به قطر و حضور در جام جهانی پیامی را منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پرواز به قطر و حضور در جام جهانی پیامی را منتشر کرد.
سردار در جام‌جهانی هست؛ پرواز امشب آزمون به دوحه
کاروان کره‌جنوبی با پرواز مستقیم از اینچئون به دوحه راهی پایتخت قطر شد.
زمان پرواز تیم ملی فوتبال ایران به کشور قطر برای حضور در جام جهانی مشخص شد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام بازیکنان لژیونر دعوت شده به تیم ملی در دوحه به اردو اضافه می‌شوند.
لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر در حالی طی ۴۸ ساعت آینده اعلام خواهد شد که خبری از امیرحسین حسین‌زاده، وینگر سابق استقلال در این لیست نیست.
با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال تیم ملی با پرواز اختصاصی عازم دوحه می‌شود.
ورود اولین هواپیما به ایران که آن زمان «طیاره» خوانده می‌شد، در دوره حکومت پسرِ محمدعلی شاه قاجار اتفاق افتاد. قضیه از این قرار بود که ۱۱ سال بعد از اختراع اولین هواپیمای جهان توسط ویلبر و اورویل رایت برادران آمریکایی، اولین هواپیمای تک ملخه فرانسوی در سال چهارم سلطنت احمد شاه قاجار در دی ۱۲۹۲ وارد ایران شد.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.
مراسم بدرقه تیم اهداف پروازی کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور مرتضی قربانی برگزار شد.
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ