ورود اولین هواپیما به ایران که آن زمان «طیاره» خوانده می‌شد، در دوره حکومت پسرِ محمدعلی شاه قاجار اتفاق افتاد. قضیه از این قرار بود که ۱۱ سال بعد از اختراع اولین هواپیمای جهان توسط ویلبر و اورویل رایت برادران آمریکایی، اولین هواپیمای تک ملخه فرانسوی در سال چهارم سلطنت احمد شاه قاجار در دی ۱۲۹۲ وارد ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام مذاکرات جدیدی را برای جذب روملو لوکاکو از چلسی آغاز کرده است.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس جمهور در اولین مقصد از سفر منطقه‌ای خود به قاره آفریقا وارد نایروبی پایتخت کنیا شد.
اولین بازیکن پرسپولیس که به صورت رسمی از این تیم در فصل جدید جدا شده، لیگ آتی را در جمع شاگردان مجتبی حسینی دنبال خواهد کرد.
یک شرکت هواپیمایی روسیه امروز اولین پرواز را به مقصد کوبا، پس از مدتی وقفه صورت داد.
تراکتور یکشنبه تبریز را به مقصد استانبول ترک می‌کند.
قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
اولین کالاهای بشردوستانه اهدایی به کشور افغانستان،ازطریق به‌کارگیری بیش از یکصد دستگاه کانتینر متعلق به ناوگان کشتیرانی،وارد چابهار و پس از تخلیه و بارگیری و به مقصد کشور افغانستان ارسال شد.
در فصل جدید نیز مسعود ریگی یکی از نفرات مورد توجه مورایس بود و در 28 مسابقه (26 حضور ثابت و 2 حضور تعویضی) راهی میدان شد و موفق شد یک بار هم برای سپاهان گل بزند.
قیمت یک سفر ۱۱ روزه به آنتالیا در تعطیلات نوروز برای هر نفر دست‌کم ۵۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد، با این حال ارزیابی‌های اولیه از بیشتر آژانس‌های مسافرتی نشان می‌دهد آنتالیا در نوروز ۱۴۰۲ همچنان مقصد پرطرفدار ایرانی‌ها باشد.
در تصور محمد نژادمهدی هم نمی‎‌گنجید که پس از ماه‌ها فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کند و مقصر اصلی شکست لقب بگیرد.
اولین مطلبی که شایسته بررسی است، مناسبات دین و قدرت است. گاهی اظهار نظر‌ها اینگونه است که دین نباید در خدمت قدرت باشد. دین نباید ابزار قدرت باشد، ولی عکس آن مانعی ندارد و قدرت می‌تواند در اختیار دین قرار بگید و قدرت ابزاری برای مقاصد دینی باشد
باشگاه سومقاییت با جدایی حجت حق‌وردی به مقصد تیمی دیگر از لیگ آذربایجان مخالفت کرده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: فرزاد مجیدی به عنوان مشاور ورزشی این سازمان با هدف استعدادیابی جوانان هلال‌احمری در زمینه فوتبال، امروز عازم قم خواهد بود.
امروز ستاره‌های تیم‌ملی اسپانیا و سایر تیم‌های حذف شده، دوحه را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
ترکیه، اولین مقصد صادراتی کالاهای تهران
بایرن مونیخ در شکست امشب مقابل آگزبورگ بعد از 87 مسابقه بوندس‌لیگا برای اولین بار موفق به گلزنی در یک بازی نشد تا گروه بزرگی از هواداران خواهان نیمکت‌نشینی سادیو مانه بشوند.
این باشگاه اماراتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: تیم فوتبال شباب الاهلی قرارداد خود را با توماس اولسن مهاجم نروژی پایان داد و برای او در مقصد بعدی آرزوی موفقیت کرد.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.
از زمانی که عربستان بازگشایی حریم هوایی خود را اعلام کرده، تاکنون خطوط هوایی رژیم صهیونیستی پروازی بر فراز آسمان این کشور نداشته است.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ