سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه‌های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی فرصت عالی برای گلزنی در دومین حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش مجازات و سلبی لایحه عفاف و حجاب برای عده بسیار کمی از افراد جامعه چون گروه‌های سازمان یافته، سلبریتی‌ها و مروجان بی‎‌حجابی است.
مدافع چپ اسبق پرسپولیس بار دیگر روبروی این تیم و یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و در انتظار فرصتی ویژه از سوی خمس خواهد ماند.
کمیته داوران در هفته دوم لیگ برتر برخی داوران را برای نخستین بار در این فصل انتخاب کرده است.
مهدی عبدی می‌تواند از خلوت بودن اسکواد پرسپولیس در پست مهاجم نهایت استفاده را ببرد.
آندری لونین، دروازه بان اوکراینی در ترکیب اصلی رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو به میدان رفته است.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا دو روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت.
یک مقام مسئول گفت: فرصت ۴ ماهه به مؤسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی داده شده است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد از فرصت ۴ ماهه این وزارت خانه به موسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت های مبارزه با پولشویی خبر داد.
در کل آب مرکبات مانند پرتقال، گریپ فروت و لیمو منبع بسیار خوبی از ویتامین ث است. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان است و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌رود. ویتامین ث به تولید گلبول‌های سفید خون و آنتی بادی و در نهایت مقابله با مهاجمان خارجی کمک می‌کند. کمبود ویتامین ث می‌تواند منجر به تاخیر در بهبود زخم، ناتوانی در مبارزه با عفونت و اختلال در پاسخ ایمنی شود.
رئیس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه‌گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.
اینکه تصمیم گرفته شده حسن یزدانی به آمریکا فرستاده نشود، شاید سطح کیفی این مسابقات جهانی را پایین بیاورد، ولی فرصتی برای تجدید قوا از لحاظ ذهنی و بدنی به حسن یزدانی می‌دهد تا شاید از سنگینی آن شکست برایش کاسته شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۱۳ آبان امسال نیز فرصت دیگری است تا استقلال خود را به جهانیان نشان دهیم و با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم.
مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نباید فرصت فرار داشته باشند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
حالا با گذشت بیش از ۱ هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.
سیاهکلی گفت: گزارش تحقیق و تفحص نشان داد که در فولاد مبارکه اصفهان اشکال وجود دارد و ممکن است اختلاس صورت گرفته باشد، اما این گزارش مشخص نمی‌کند که این موضوع توسط چه کسی و به چه میزان بوده، چون اساسا فرصت اینکار نبوده و تخصص لازم هم در این باره وجود ندارد.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.
افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ